Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar dat klinkt ideaal! Scheelt 2x per dag anderhalve pil erin worstelen. Ze wordt er echt boos van, en ze is nóóit boos
Fijn dat ze wel weer beter plast en de antibiotica aan lijkt te slaan! Maar vervelend dat ze misselijk is door de medicatie. Het is echt wel een dingetje als ze niet gaan eten... Cerenia kan daar idd bij helpen, ik heb ook wel eens eetopwekkers gekregen. Soms kan het recovery voer van de dierenarts ook wel helpen, dat is speciaal natvoer waar veel in zit en net even wat lekkerder kan zijn. Een tip die ik ook kreeg toen mijn kat erg misselijk was en niet wilde eten; het voer hoog zetten, zodat ze niet met het hoofdje zo ver naar beneden hoeven. Dat schijnt ook nog wel eens te helpen bij misselijkheid. Bij die van mij hielp dat uiteindelijk! Allemaal schoteltjes op verhogingen door het huis heen
Het is echt een tut. Ze lust alleen brokjes en saus
Is heel makkelijk want ze rooft dus ook niets, maar met pilletjes verstoppen wordt het wel eens lastig. Onze oude kat at álles als je het in een plakje salami verstopte
Poes daarentegen…
Berdien schreef:Poes eet geen vis of vlees of kaasHet is echt een tut. Ze lust alleen brokjes en saus
Is heel makkelijk want ze rooft dus ook niets, maar met pilletjes verstoppen wordt het wel eens lastig. Onze oude kat at álles als je het in een plakje salami verstopte
Poes daarentegen…
DA belde net, ze legt van alles klaar voor ons. Medicijnen tegen misselijkheid, eetlustopwekker, Recovery én Easypill. Dus dat ga ik zo maar halen
Dat leng ik dan aan met water, zodat ze direct extra vocht binnen krijgt.
Denken goed mee. 

Berdien schreef:Nog nooit van Easypill gehoordMaar dat klinkt ideaal! Scheelt 2x per dag anderhalve pil erin worstelen. Ze wordt er echt boos van, en ze is nóóit boos
![]()
Nog geen bericht van de DA overigens.