Maar ook de zippy paws en de P.L.A.Y speeltjes zijn geweldig. De zippy paws poppetjes gaan niet heel
Lang mee het worden uiteindelijk van die kleine zielige hoopjes met de ingewanden ernaast.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lor1_1984 schreef:artosje schreef:onze honden zijn gek van plastic flessen , jammer genoeg zit er nu statie geld op , maar een klein drink flesjes (leeg) met dop er op , uren zoet zijn ze er mee. ook de was middelflessen vinden ze leuk als het maar van plastic is , Het glijdt het stuitert en ze kunnen er heel goed mee gooien .
soms verstop ik snoepjes in de tuin of huis kamer hoog ,laag en soms ergens in ook gegarandeerd succes.
Kleine flesjes vruchtensap vd AH, Plus etc zit vaak nog geen statiegeld op.
Jonnekee schreef:Ik heb staffords tot nu toe nog niks gevonden wat ze niet binnen no time slopen… helemaal mijn reu die kauwt graag, dus als iemand nog een goede tip heeft
Jonnekee schreef:Ik heb staffords tot nu toe nog niks gevonden wat ze niet binnen no time slopen… helemaal mijn reu die kauwt graag, dus als iemand nog een goede tip heeft
tones schreef:Jonnekee schreef:Ik heb staffords tot nu toe nog niks gevonden wat ze niet binnen no time slopen… helemaal mijn reu die kauwt graag, dus als iemand nog een goede tip heeft
De zwarte kong? Mijn Rottweiler teef sloopt alle speeltjes, maar deze is nog heel.
Heb erg getwijfeld om het ding te kopen vanwege de prijs maar die heb ik er inmiddels wel uit.
De rode had ze wel meteen kapot.
Het fijne is dat ze niet aan het speelgoed van mijn reu komt.