Wij hebben een tuin die rondom aan andere tuinen grenst, is 2 weken geleden gecastreerd.. bij ons raden ze 6 mnd aan. Verder heeft hij buiten poezenburen waar hij achteraan zit

Onze Kees en Ben

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moniek21 schreef:Wij hebben ook een jonge kat van nu 6,5 maand .. die gaat al 2 maanden naar buiten.
Wij hebben een tuin die rondom aan andere tuinen grenst, is 2 weken geleden gecastreerd.. bij ons raden ze 6 mnd aan. Verder heeft hij buiten poezenburen waar hij achteraan zitEn thuis heeft hij onze hond als vriendje. Ik heb niet het idee dat hij eenzaam is en we er een 2e kat bij zouden moeten nemen.
Onze Kees en Ben![]()
[ [url=m/CZeQlb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3DTXJO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Poekkie schreef:moniek21 schreef:Wij hebben ook een jonge kat van nu 6,5 maand .. die gaat al 2 maanden naar buiten.
Wij hebben een tuin die rondom aan andere tuinen grenst, is 2 weken geleden gecastreerd.. bij ons raden ze 6 mnd aan. Verder heeft hij buiten poezenburen waar hij achteraan zitEn thuis heeft hij onze hond als vriendje. Ik heb niet het idee dat hij eenzaam is en we er een 2e kat bij zouden moeten nemen.
Onze Kees en Ben![]()
[ [url=m/CZeQlb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3DTXJO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zucht nog iemand die vruchtbare katers gewoon buiten laat lopen…
Ze mogen wat mij betreft in nederland toch eens werk maken om dezelfde wetgeving in te voeren als in belgie.