Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BeFunny schreef:Nee als ik alles eens wist. Ik zit nu ook te zoeken overal naar evt andere opties omdat ik echt niet geloof in een ontsteking want dan had er toch iets gebeurd moeten zijn bijv een beet van een ander dier.
En als we al inzetten op Tumor dan zou volgens mij een biopt Iig kunnen laten zien om wat voor tumor het gaat en een bloedonderzoek kan laten zien of er elders afwijkingen zitten. Omdat de scan toch enkel de 2 voorpootjes en deel van de buik laat zien en verder dan nog niks weten en mijn gevoel nu zegt in dat pootje zit Iig iets en ik wil eigenlijk dat als er iets zit dat er zo snel mogelijk iets kan gebeuren. Als een bloedonderzoek verder niks raars laat zien zou het misschien een optie zijn om gewoon als weten dat het kanker is door biopt die poot geamputeerd kunnen worden en als het weg is kan het dan Iig geen kwaad meer. Morgen eens kijken wat de da daarvan zegt.
marleen_usar schreef:Wat is er afgesproken van te voren met de opvang, en heb je ook wat in gevuld zo dat hun wisten wie je dierenarts was.
BigOne schreef:Wanneer jij zegt dat het dier fiks is afgevallen in de opvang zijn ze geen knip voor de neus waard. Je aait en geeft zo’n dier toch aandacht ? De katten van onze zoon zijn nu vier weken bij ons en ik zit er dagelijks een uurtje bij, mijn man ook en dan valt je echt op wanneer ze er slechter uit zien. En dan 500 euro , gaat slaapkamer ombouwen voor katten opvang. Twee is genoeg.
BigOne schreef:Wanneer jij zegt dat het dier fiks is afgevallen in de opvang zijn ze geen knip voor de neus waard. Je aait en geeft zo’n dier toch aandacht ? De katten van onze zoon zijn nu vier weken bij ons en ik zit er dagelijks een uurtje bij, mijn man ook en dan valt je echt op wanneer ze er slechter uit zien. En dan 500 euro , gaat slaapkamer ombouwen voor katten opvang. Twee is genoeg.
Mindim schreef:BigOne schreef:Wanneer jij zegt dat het dier fiks is afgevallen in de opvang zijn ze geen knip voor de neus waard. Je aait en geeft zo’n dier toch aandacht ? De katten van onze zoon zijn nu vier weken bij ons en ik zit er dagelijks een uurtje bij, mijn man ook en dan valt je echt op wanneer ze er slechter uit zien. En dan 500 euro , gaat slaapkamer ombouwen voor katten opvang. Twee is genoeg.
Het is natuurlijk wel andere koek als je 2 katten op visite hebt thuis of een heleboel katten in een opvang. Dan kan je niet bij alle katten dagelijks een uurtje gaan zitten kroelen. Dus om te zeggen dat ze geen knip voor de neus waard zijn, is imo een stapje te ver. Misschien afgevallen door ongemak, pijn of heimwee en aandacht van vreemden helpt dan ook niet altijd.
Kabayo schreef:BigOne schreef:Wanneer jij zegt dat het dier fiks is afgevallen in de opvang zijn ze geen knip voor de neus waard. Je aait en geeft zo’n dier toch aandacht ? De katten van onze zoon zijn nu vier weken bij ons en ik zit er dagelijks een uurtje bij, mijn man ook en dan valt je echt op wanneer ze er slechter uit zien. En dan 500 euro , gaat slaapkamer ombouwen voor katten opvang. Twee is genoeg.
500 euro is echt niet duur. Opvang kost gewoon veel geld. Heb je het er niet voor over zijn er natuurlijk ook andere opties of je neemt ze mee op vakantie. In mijn omgeving is 15 euro zelfs erg goedkoop per dag.
Wat een rot uitslag van Binky. Hopelijk heeft hij nog even een mooie tijd samen met jou
marleen_usar schreef:En hier heb je 500 euro voor betaald?
KletsKoekje schreef:Ochjee, wat een naar bericht. Ging hij zo snel achteruit![]()
Wens jullie veel sterkte met het verlies