Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
poes schreef:O nee wat sneu en wat een verdrietig ongeluk! Ongelooflijk waar ze soms doorheen komen.
Bij ons zat de vermiste kat uiteindelijk al 4 dagen gevangen in onze eigen zetel. Ze kwam er op tijd uit maar o wat voelde ik me ook zo vreselijk schuldig toen!!
Het zit soms in zo’n onmogelijke hoek dat je er echt niet aan denkt.
Veel sterkte!
Cayenne schreef:Die is enorm zeg! Jeetje!
Je vogels blijven dan nog rustig! Die van mij zouden compleet over de flos gaan.
Heb je voorzetramen? Je zou kunnen overwegen om die 's nachts op de voliere te zetten. Dan hebben ze in ieder geval geen grip om te klimmen en kunnen ook niet bij je vogels.
Art_Ificious schreef:Wat een joekel, maar hier thuis zien we soms marter en een kat langs elkaar over straat wandelen, veel kleiner dan de kat is die marter ook niet.
Sterkte met verlies van je vogeltje.
Faelynn schreef:Art_Ificious schreef:Wat een joekel, maar hier thuis zien we soms marter en een kat langs elkaar over straat wandelen, veel kleiner dan de kat is die marter ook niet.
Sterkte met verlies van je vogeltje.
Deze is ook zeker weten groter dan onze katten haha, ik weet niet hoe ik een filmpje kan plaatsen, maar bewegend zie je pas echt goed groot die is.