Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bokkers die zijn aangemeld en PB hebben gehad van mij: schreef:1. NorwayFjord
2. EmptyWords
3. StonedRomy
4. Kiimm_
5. Roosjenat
6. Fientj
7. SuusW
8. MarlindeRooz
9. Leo
10. Moestuin
11. 8nnemiek
12. AfricanLady
13. Seven
14. x_Jeanine_x
15. Bonna
16. Nicky91
17. Banjer
18. Anna_98
19. Flux
20. WendyShet
21. CupCakes_
22. Tigress
23. Lugea
24. Eowyn3003
25. Cursebreaker
26. Kaus
27. CaptainJS
28. kanjerroos
29. MarijeR
30. Jess_Ashlinn
31. VillaNeusjes
32. Candalisa
33. ual_95
34. L_iek
35. Risxx
36. Daydream21
Citaat:Boktnaam: mvdende
Naam hond(en): Skip
Ras(sen): Duitse staande Draadhaar
Leeftijd hon(en): 3,5
Allergiën of andere dingen waar rekening mee moet worden gehouden: geen, liever niet teveelgranen
Top lijst voor mijn hond(en): ballen! Liefst met piepje en drijvend. Skip duikt nogwel eens een sloot in met bal, en zinkende ballen belanden dan op de bodem van de slootliefst geen tennisballen. Stevig kluifwerk, alle soorten kophuid, achillespees, runderlippen en Neuzen enz Zolang het maar goed stinkt. Kluifwerk met vacht vind ie ook lekker, het is een stevige kluiver, een kiploopvoet/ pensreepje/ runderlong enz is hap slik weg, vind ie wel erg lekker, maar dan staat ie binnen 30 seconden weer voor mijn neus, wij doen regelmatig aan voedselverrijking, leuke dingetjes hiervan zijn zeker welkom.
Flop lijst voor mijn hond(en): dingen waar bot in zit, hij probeert het gehele bot op te eten ipv het vlees eraf te kluiven. (Achillespees is een uitzondering, omdat dat voornamelijk uit niet bot bestaat) Snuffelmat, deze hebben we maar Skip pakt hem doodleuk beet en schud de brokjes er zo uit, sjaaltjes enz. Doen wij niet aan. Halsbanden van paracord, Skip is een echt moddermonster dus dat soort Halsbanden / riemen blijven absoluut niet mooi en zijn een nachtmerrie om schoon te krijgen.
Leef je uit:
Schrijf hier alles wat je kwijt wilt over je hond(en): Skip is mijn 3 jaar oude Duitse Staande. Een echte jachthond, daarom loopt hij niet veel meer los. Het is een gigantische knuffelkont, maar niet voor vreemden. Een echte lolbroek, die graag mee gaat voor een wandeling.
Foto? Niet verplicht, wel leuk!
Plaats deze niet ín de quote maar erbuiten!
Citaat:Boktnaam: Moestuin
Naam hond(en): Lilly
Ras(sen): Wolkees x middenslagkees
Leeftijd hon(en): 5
Allergiën of andere dingen waar rekening mee moet worden gehouden: Geen
Top lijst voor mijn hond(en):
Gedroogde vleesreepjes, diverse soorten vleessnack, een flos (een touw met 2 knopen in) Een touw met een bal er aan, koekjes. Een bot met nog vlees eraan gaat ook altijd binnen. (Die gerookte botten)
Flop lijst voor mijn hond(en):
Lilly houd niet echt van zaken waar ze lang op moet kauwen. Een kauwstaaf wordt vaak na 1/3de reeds begraven. Gedroogde pezen, kippenpoten etc gaat vaak rechtstreeks de grond in.
Leef je uit:
Schrijf hier alles wat je kwijt wilt over je hond(en):
Lilly is een erg kieskeurige hond. Toen we Nox nog hadden was dit minder ivm concurrentiestrijd, maar sinds Nox is overleden is het weer een echte dame. Ze is vooral zot van kippen en eendenreepjes, of vleessnacks zoals vleesballetjes od. Ze ligt erg graag op dekens of kussens. Het is een dame die weet wat ze wil. Vroeger heeft ze altijd in bed geslapen. Toen ons dochtertje was geboren was ze flink jaloers en ze ging constant haar bedje claimen. Hierdoor is ze beneden gaan slapen toen ze anderhalf was. Sinds Nox is overleden slaapt ze weer bij ons (of tussen, of op of…) en is het weer de eerste die bij ons staat voor een knuffel als ze denkt dat we wakker worden.
Lilly vindt dat ze nooit genoeg kussens en dekens heeft. Als ze een beetje kan gaat ze handdoeken en badmatten uit de badkamer halen om daar een hoopje van te maken om op te slapen. Als mijn schoonouders op haar letten komen ze gek. Ga je naar buiten, is daar Lilly, ga je slapen: Lilly. Eten: Lilly. Douchen: Lilly. Naar het toilet gaan? Sowieso staat ze aan de deur van het toilet te wachten. Precies een schaduw. Toen ons dochter werd geboren was ze ongelofelijk jaloers en ging ze onze dochter zelfs bijten als ze de kans kreeg. Hier hebben wij aan gewerkt en nu onze dochter ouder is en het geen alle aandacht vretende baby meer is, maar een kleuter van 4, zijn het dikke vriendjes. Onze dochter zegt: Lilly is mijn beste vriend! En vaak zitten ze knuffelend bij elkaar. Lilly is dus een echt karaktertje dat weet wat ze wil.
Ze doet erg graag agility en boscrossen. Even alles geven om dan weer languit te gaan slapen. Ook zit ze vaak op het dak van de stal alles in de gaten te houden wat er gebeurt op de weide.
Haar favoriete uitkijk is 4 meter hoog. Dan ziet ze echt allesZe gaat zowat overal mee naar toe.
mvdende schreef:Citaat:Boktnaam: mvdende
Naam hond(en): Skip
Ras(sen): Duitse staande Draadhaar
Leeftijd hon(en): 3,5
Allergiën of andere dingen waar rekening mee moet worden gehouden: geen, liever niet teveelgranen
Top lijst voor mijn hond(en): ballen! Liefst met piepje en drijvend. Skip duikt nogwel eens een sloot in met bal, en zinkende ballen belanden dan op de bodem van de slootliefst geen tennisballen. Stevig kluifwerk, alle soorten kophuid, achillespees, runderlippen en Neuzen enz Zolang het maar goed stinkt. Kluifwerk met vacht vind ie ook lekker, het is een stevige kluiver, een kiploopvoet/ pensreepje/ runderlong enz is hap slik weg, vind ie wel erg lekker, maar dan staat ie binnen 30 seconden weer voor mijn neus, wij doen regelmatig aan voedselverrijking, leuke dingetjes hiervan zijn zeker welkom.
Flop lijst voor mijn hond(en): dingen waar bot in zit, hij probeert het gehele bot op te eten ipv het vlees eraf te kluiven. (Achillespees is een uitzondering, omdat dat voornamelijk uit niet bot bestaat) hetengewei lust ie niet en van yak kaasstaven gaat ie spugen. Snuffelmat, deze hebben we maar Skip pakt hem doodleuk beet en schud de brokjes er zo uit, sjaaltjes enz. Doen wij niet aan. Halsbanden van paracord, Skip is een echt moddermonster dus dat soort Halsbanden / riemen blijven absoluut niet mooi en zijn een nachtmerrie om schoon te krijgen.
Leef je uit:
Schrijf hier alles wat je kwijt wilt over je hond(en): Skip is mijn 3 jaar oude Duitse Staande. Een echte jachthond, daarom loopt hij niet veel meer los. Het is een gigantische knuffelkont, maar niet voor vreemden. Een echte lolbroek, die graag mee gaat voor een wandeling.
[ [url=m/5oa4s2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/By9USp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/az9WHC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/w32O7n.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CEqDeA.jpg]Afbeelding[/url] ]