Pharootz schreef:Poes kan bij mij terecht! Huisbaas is akkoord! Wat fijn ! Ze ziet er ook echt uit als een lieve poes.
Wat super fijn!! Ik hoop echt heel erg dat er een match tussen jullie is^^ Ik blijf bokt om deze reden echt zo geweldig leuk vinden
Wauw ik val hier nu binnen. Maar wat is dit toch de mooie kant van bokt! Fijn dat de poes een plekje heeft gevonden.
maj0 schreef:Wauw ik val hier nu binnen. Maar wat is dit toch de mooie kant van bokt! Fijn dat de poes een plekje heeft gevonden.Hier sluit ik me bij aan!Wat fijn
Mosterd, zie ik nu pas. Gelukkig!(Stichting Amsterdamse Zwerfkatten neemt ook katten op waarvan afstand wordt gedaan.)
Pharootz schreef:Poes kan bij mij terecht! Huisbaas is akkoord! Super fijn dat Snoetje goed terecht komt. De kracht van bokt haha!!
Wat fijn dit! Altijd zo hartverwarmend een topic als deze. Bokt is een heel goed medium voor katten die een huis zoeken.
Wat een goed bericht zeg! Ik had haar ook graag een huisje gegeven maar ik heb al 2 bejaarden die andere poezels niet leuk vinden