Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kimmie261 schreef:Nou ja, een kindje van 9 maanden oud zal niet zo heel laat naar bed gaan toch? Kindje naar bed, daarna de hond eten geven en bak kan blijven staan tot je zelf naar bed gaat, dan pak je de bak op was hem schoon en klaar is kees, dat is toch niet zo héél veel moeite?
Roosch schreef:Ja? Even terug zetten in koelkast en nog eens later aanbieden?
Man is te laks om het op te bergen.
pinkie87 schreef:Roosch schreef:Ja? Even terug zetten in koelkast en nog eens later aanbieden?
Man is te laks om het op te bergen.
sorry maar dit vind ik echt heel vies. lekker zo bak in je koelkast waar je groente en al je etenswaren in staan.
maar ik heb mijn antwoordt gehad en het werkt ik kijk echt wel of hij het er goed op doet. doet hij dit niet zijn er gelukkig genoeg andere manieren.
daarbij zal hij het ook wel goed gaan doen op ander voer dit ik onze keuze dat we wisselen.
CharleyT schreef:Wat een geweldig topic om de dag mee te beginnen. Eerst dacht ik dat het een geintje was, maar nee bloed serieus.
De gedachte voeren als de kleine in bed ligt kwam bij mij ook op. En als de bak niet leeg is de volgende ochtend gewoon weghalen.
Maar goed, ik kan er weer tegen vandaag, geweldig zo'n topic.
pinkie87 schreef:ach ik heb oplossing hoe onze hond brokken kan eten
dit werkt en hierdoor gan ik zelf ook weer mijn hond eten geven.
nog 1 x heel duidelijk maar melden
dat onze kinderen niet bij het voer komen als de hond eet!!!!
en dat ik geen behoefte heb om ook nog als je net wakker bent moet bedenken of alles weg gezet is.
en mijn vlees in de koelkast ligt verpakt. vlees van de hond stinkt enorm
ImkeTarek schreef:Vers vlees en kleine kinderen gaat niet eens persee om de bacterieen die achterblijven in de voerbak, maar vers vlees geeft ook een verhoogde kans op andere parasieten/wormen, welke je natuurlijk echt niet wilt als er kleine kinderen in huis lopen.
kiwiwitje schreef:pinkie87 schreef:ach ik heb oplossing hoe onze hond brokken kan eten
dit werkt en hierdoor gan ik zelf ook weer mijn hond eten geven.
nog 1 x heel duidelijk maar melden
dat onze kinderen niet bij het voer komen als de hond eet!!!!
en dat ik geen behoefte heb om ook nog als je net wakker bent moet bedenken of alles weg gezet is.
en mijn vlees in de koelkast ligt verpakt. vlees van de hond stinkt enorm
Dat is echt NIET goed. Kvv/vers vlees hoor je niet te ruiken. Hoogstens vis of pens. Maar beide zijn niet geschikt om alleen te voeren.
Als het vlees voor jouw hond stinkt klopt er echt iets niet..