Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ijslandfan schreef:Wat een leukers!
Mits het klikt met onze dame, zijn ze zo af en toe van harte welkom in Dordrecht.cinniz123 schreef:Toevallig heb ik na heeel lang zoeken vandaag met iemand besproken dat ik wil kijken voor een proef verblijf voor mijn 2 naakthondjes.
Mijn 2 oudjes kunnen naar mn vader maar 4 is teveel dus voor de 2 jongste was het drama iemand te vinden.
Nu iemand gevonden die net geen 2 uur rijden van ons vandaan zit.
Via petbnb veel gekeken maar wat mij opvalt is dat er veel studenten opzitten en gerust 25€ per dag per hond vragen.
Het is absoluut niet dat ik niet wil betalen maar ik wil 10x liever iemand die het doet omdat ze het gewoon heel leuk vinden als voor de centen.
Dus wie weet voor het vervolg ….
iemand die het leuk vind in omgeving zuid holland op 2 naakte dames te passen?
Als wij weggaan is het altijd in schoolvakanties en heel misschien eens een weekend.
[ [url=m/bPCdK8.jpg]Afbeelding[/url] ]
eilleen333 schreef:Ik ga heel misschien in september weg. Even afhankelijk ook van of ik een goeie optie heb voor Minty.
Ik heb geen (eigen) huis waar iemand in de vakantie in kan. Woon door de huizencrisis tijdelijk bij mijn moeder, maar die wil geen mensen in huis (en zij gaat ook weg).
Ik zou dus evt iemand zoeken die Minty in huis kan hebben. Minty is reizen gewend, gaat ook af en toe mee naar familie en doet dat heel goed. Minty is een 1 jaar oude poes, gecastreerd, die binnen woont en aan de riem in de tuin komt. Ze heeft 3 pootjes (mist een achterpootje) dus kan niet op tafel of het aanrecht springen, maar wel heel goed op stoelen klimmen. Minty eet alleen droge brokjes (iets anders wil ze ook niet), en gedroogde kipfilet als snoepjes.
Minty kan goed met onze hond en de hond van stal, maar vindt vreemde honden wel wat spannend, zeker als ze heel druk zijn. Hoe ze met andere katten is weet ik niet zo goed. Op de dierenkliniek moet ze er altijd wel naar blazen en de kat van de buren is ook nog niet echt ‘best-buddies’ zeg maar.
Minty kan ook goed met kleine kinderen. Ze pakt haar rust als ze dat wil, maar komt ook wel kijken als de kinderen aan het spelen zijn.
Als er iemand is die hier interesse in zou hebben (tegen vergoeding uiteraard) zou ik graag een paar keer met Minty op visite komen zodat ze het huis en de bewoners kan leren kennen. Minty woont in Zwolle, maar afstand is geen probleem.
Het is dat het om een vliegreis gaat, anders had ik haar meegenomen op vakantie. Maar vliegen vindt ik wel een beetje sneu.
Als ik geen goeie oplossing vind ga ik niet, geen probleem.
Heel klein kansje dat ik tegen die tijd een huisje gevonden heb, ik dat geval kan de oppas in mijn huis komen voor een weekje.
Hier een paar fotootjes van mijn liefje:
[ [url=m/hQ3BAy.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/kF5Dss.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/diqkZu.jpg]Afbeelding[/url] ]
ijslandfan schreef:Wat een leukers!
Mits het klikt met onze dame, zijn ze zo af en toe van harte welkom in Dordrecht.cinniz123 schreef:Toevallig heb ik na heeel lang zoeken vandaag met iemand besproken dat ik wil kijken voor een proef verblijf voor mijn 2 naakthondjes.
Mijn 2 oudjes kunnen naar mn vader maar 4 is teveel dus voor de 2 jongste was het drama iemand te vinden.
Nu iemand gevonden die net geen 2 uur rijden van ons vandaan zit.
Via petbnb veel gekeken maar wat mij opvalt is dat er veel studenten opzitten en gerust 25€ per dag per hond vragen.
Het is absoluut niet dat ik niet wil betalen maar ik wil 10x liever iemand die het doet omdat ze het gewoon heel leuk vinden als voor de centen.
Dus wie weet voor het vervolg ….
iemand die het leuk vind in omgeving zuid holland op 2 naakte dames te passen?
Als wij weggaan is het altijd in schoolvakanties en heel misschien eens een weekend.
[ [url=m/bPCdK8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mindim schreef:absque_dubio schreef:Met 2 konijnen, 2 katten, en 3 honden hebben wij het opgegeven om nog op vakantie te kunnen. Dus ik lees even mee, je weet maar nooit.Vind het een super leuk initiatief!
Ik heb 6 konijnen, kippen, duiven en 4 honden thuis, we hebben een goede vriendin gevraagd tegen betaling vanzelf, misschien ook iets voor jou?