Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zebrastreep schreef:Ik moet eerlijk bekennen dat ik de honden mee vindt wel een beetje zielig vindt. Het regent nu maar hiervoor in de zon was het echt flink warm voor ze. Ik zag honden met enorm lang en dik haar vindt dat eigenlijk niet echt kunnen...
Verder leuk evenement we vermaken ons prima! Helaas onweert en regent het nu enorm erg
XxDiandraxX schreef:Ik hoop dat het weer heel leuk word. Laatste keer vond ik de kraampjes wat tegen vallen. Maar ik kan me niet herinneren dat de toegangsprijs eerder zo hoog was.
) in de tent. 

( en wij ook) De honden hebben al heerlijk gesnoept van de worst en snacks die we gekocht hadden. Ik vond iedereen erg vriendelijk op het event.
Ze heeft alles uitgebreid onderzocht. ( en natuurlijk wat geproefd)

Ik word overigens wel nog steeds chagrijnig als ik mensen bij de 'gratis' producten hun tassen zie vullen.
Prima als je een of twee dingetjes pakt maar sommige waren echt complete dozen felix aan het inladen bijvoorbeeld, vind ik echt zo asociaal. Of hun hond die alle bakken met brokken leeg aan het vreten was of van die sticks op het strand. Het is maar goed dat ik geen standhouder ben!

Dus Dana heeft beide parcoursen gewonnen (met professioneel stunt & vliegwerk) voor Jan Joker, en Harvey won het VP voor de show!
Nee flauwekul, het is alsnog een mooie prijs!

), want ik ben met hond en al omgekieperd, kopje onder
. Zowel ik als Arya hadden nog nooit gesupt dus ik had zoiets: ALS ze al op het board erbij komt, ben ik blij en dan zal 't vast goedkomen? Mevrouw vond het even spannend, maar we konden haar toch vrij snel en makkelijk erop krijgen dus ik was helemaal trots. Ze duwen ons af het water in, peddel peddel... Melissa verliest evenwicht (en dan is een 36kg hond tussen je benen weer wat minder handig ook) en we kiepen zo linksom het water in. Kon ik zwemmend het wegdrijvende supboard gaan halen en dat was ons sup avontuur dan
Was wel heerlijke afkoeling, lol.

. En het kraam waar ik dan graag voeding van had meegenomen, was Farmina, maar die hadden ook weer enkel proefzakjes voor honden en verder niets te koop