@Karina die hoesjes kan je gewoon los kopen en hoort niet bij het hesje hoor! Ik heb deze hier vandaan: https://www.dierenoppasamersfoort.nl/pr ... ngssleeve/
De trainingen zijn ongeveer om de week. We hebben nu een maand vakantie. Ja bizar he wat ze allemaal kunnen leren!
@Hasufel ja ben ook wel trots op mezelf, al vind ik dat wel moeilijker.
Ik lig op het moment plat met corona, ben goed ziek

We hebben inmiddels ook een richttijd voor ons examen, zal in oktober (na de 15e) zijn. Spannend!
Onze laatste training zijn we in the Mall of the Netherlands geweest, ik werk daar. Dus wilde graag oefenen met daar een beetje fatsoenlijk manoeuvreren haha. Vooral als het heel druk is, ik krijg daar zoveel stress van. We hebben ook geoefend met ruimte blokkeren, onder andere in de rij voor wat te drinken halen. Mensen komen dan niet zo dicht op me staan. We hebben dat ook geoefend terwijl ik voor etalages stond en dat er dus mensen langsliepen. Ook een mevrouw met een kinderwagen en 3 gillende koters. Ze negeerde ze compleet. Ging echt super!

We waren ook mega partyende hamsters tegengekomen en een dj in een zilver glitter auto bij de Albert Heijn, ze deed alsof het heel normaal was

Heb ook een One Tigris tuig erbij gekocht, hij zit niet helemaal optimaal, dus ben nu met Biothane een nieuw borstuk aan het maken. Ben er verder wel heel blij mee!

Kwamen nog een poes tegen in het winkelcentrum hier om de hoek, ze vond er precies niets van. Zo trots!

Ze is vorige week voor het eerst 4 dagen mee geweest naar werk. Wat was ik trots!! Ze ging altijd 2 a 3 dagen mee, omdat ik merkte dat ze dan al best wel vermoeid was. Maar ze gaf nu zelf aan dat ze die 4e dag ook graag mee wilde en dat ging super. Ze was niet heel erg extra moe ofzo en heeft het supergoed volgehouden.

Had een nieuw dekentje voor d'r gekocht die heel erg fijn is, ze ligt daar het allerliefst op. We hebben er thuis ook 1 en daar is 'ie ook populair.

Mensen bespieden is een van d'r grote hobby's

Ze gaat ook mee naar de GGZ, ze vind het wel gek als de arts m'n bloeddruk op wil meten maar ze blijft heel rustig liggen. Tijdens de gesprekken ook. Ze is gewoon heel erg braaf.

Verder hebben we laatst een fotoshoot gehad en is er ook een foto gemaakt met d'r hulphonden hesje aan, echt een toffe foto geworden die heel speciaal voor me is. Hij komt hier denk ik wel aan de muur aan m'n wall of fame