Memories schreef:kiwiwitje schreef:t bed barricaderen word toch wel lastig als je er zelf op wil kunnen.. t zelfde geld voor de bank. Ze verzinnen wel iets. Zet ik aan de zijkant het dicht beginnen ze gewoonweg boven op de leuning. Of je er bij zit of niet.![]()
Maar nagels knippen gaat mij wat te ver.
Ik corrigeer ze als ik t ze zie doen. En daar houd t een beetje op. Hier komen qua meubels toch zelden nieuwe meubels gezien we ook nog honden hebben die de bank op mogen.
T gaat mij er vooral om dat een alternatief bieden gewoon niet de oplossing is. Tenzij je al je meubels en je bed inpakt met sisaltouw.
Hoezo gaat nagels knippen wat te ver? Hier lijken ze er echt totaal geen last van te hebben, klimmen nog overal in maar ze ratsen niet alles compleet meer open bij elke gekke actie
Omdat ze hier sowieso niet “openratsen” in gekke buien. En ze hun nagels prima bijhouden met de krabpalen. We hebben geen last van hun “scherpe” nagels..
we hebben nou eenmaal katten en dan is wat schade te verwachten aan meubels. Is t niet van haren, dan van nagels of eens een haarbal als ze die dumpen wanneer je weg bent.
Daarnaast zijn ze hier niet allemaal even hanteerbaar. Zeker niet voor dat soort dingen.