Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mindim schreef:boeflover schreef:Wij voeren ook vers vlees, pas een zak brokken (Naturalis Fresh) gekocht voor nood en toen schrokken we wel even van het verschil in prijs, het laatste zou veel duurder uit komen. Wij kopen worsten van 1 kg voor een dwergpincher (6kg) en een kruising labrador (20kg). We voeren ongeveer 20 worsten in de maand. Kosten zijn 2,90 p stuk maakt het € 54,- in de maand. Wij bestellen bij Trent Dierenvoer maar deze bezorgt enkel diepvries lokaal (brok en houdbare worsten verzend ze wel), wel heeft ze enorm veel merken en kan ze wellicht je wel helpen aan een adres bij jou in de buurt?
Ik zit daar eens te kijken, maar welk merk geef jij dan? Het enige wat ik daar in de buurt van die prijs zie komen is "budget meat"?
Of bedoel je 2,90 voor een worst van 500 gram
Mindim schreef:smurffie schreef:Wij voeren dogloversgold.
Doen al onze honden het goed op, andere dingen geprobeerd maar kwamen steeds hierop terug.
Heb ik ook aan gedacht idd, komt op voerwijzer ook goed er uit op prijs kwaliteit verhouding, er waren ook wat aanmerkingen. Maar ik houd deze in het achterhoofd!
boeflover schreef:Mindim schreef:
Ik zit daar eens te kijken, maar welk merk geef jij dan? Het enige wat ik daar in de buurt van die prijs zie komen is "budget meat"?
Of bedoel je 2,90 voor een worst van 500 gram
Wij geven idd het budget meat. Prijzen zijn wel gestegen idd, eerder gaven we hun huismerk
tinkergirl89 schreef:wij voeren de roedel van 8 nu nog Greenheart, wordt fanatiek mee gesport, dus de sportline.\
We hebben echter twee hondjes welke niet dikker willen worden dus daar zijn we nu aan het experimenteren met Calibra.
Moet zeggen, dat is niet verkeerd!
Goede ontlasting en goede opname (poepen minder en harder) en deze mieperts die niet makkelijk eten, lusten dit vooralsnog wel!
Machie schreef:viphorse schreef:
Wat voor merk voor je en voeg je zelf nog wat toe ?
Ik wil hier ook over op helemaal vers vlees vandaar mijn vraag.
Ik voer lotgering. Ik voer 3x per week groente bij van naturavetal. Maar dat is niet nodig het is gewoon compleet voer.
Mindim schreef:boeflover schreef:Wij geven idd het budget meat. Prijzen zijn wel gestegen idd, eerder gaven we hun huismerk
Ik vraag me af waarom het budget meat is dan, is het dan het minste afvalvlees?
Plausibel schreef:kiwiwitje schreef:Kivo heeft geen toevoegingen plausibel![]()
Wij voeren ook kivo. Samen met alroda/darf/fish4pets en kiezebrink
Het is compleet hondenvoer toch? Even van de website geplukt: De vitaminen en mineralen die in onze maaltijden zitten worden gewonnen uit natuurlijke bronnen
kiwiwitje schreef:Plausibel schreef:Het is compleet hondenvoer toch? Even van de website geplukt: De vitaminen en mineralen die in onze maaltijden zitten worden gewonnen uit natuurlijke bronnen
Er word alleen niets toegevoegd. Het zit al in t vlees wat ze gebruiken dat werd mij verteld en dat staat ook op de verpakking. Helemaal compleet kan t in principe niet zijn met maar 1 diersoort en geen premix. Het word compleet door afwisselen. Dat is in ieder geval t advies en verhaaltje wat ik van meerdere voedingsdeskundigen kreeg.
Plausibel schreef:nee absoluut niet. Dan zouden ze dus een premix toevoegen en gelukkig doen ze dat niet.Ah, op die fiets.
Ik dacht dat ze een soort poedertje/supplement toevoegden voordat het de schredder in gaat en de worsten in verdwijnt.
Maar wij wisselen inderdaad af elke dag. Elke dag hetzelfde zou mij ook tegen gaan staan.
996981 schreef:Ik lees meeheb een tijd KVV gevoerd maar vind het een smeerbende. Zijn alle merken even bloederig? Als er merken zijn met minder vocht dan KIVO zou ik het weer willen overwegen