Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eilleen333 schreef:Minty is nu 5 maanden. Maar een meisje, misschien scheelt dat.
marleen_88 schreef:Oei een kat die in je eten duikt is niet tof.
Ik zou de plantenspuit proberen, met daarbij een NEE oid. Hopelijk werkt dat.
Wel een leukerd om te zien hoor.
Lunameyza schreef:So far ziet hij het als een uitdaging om juist te blijven doen wat niet mag
Dennis schreef:Kennen jullie dat verhaal over het oude aanrecht? Bewijs dat die gewonnen was door de terrors. Vriendin liep binnen, maakte deze foto en vroeg 'hij mag zeker niet op het aanrecht' toen ze weer buiten kwam. Bij ons sprongen ze er af, dus ze weten het donders goed.
[ [url=m/ZvlBtk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gelukkig kan hij HEEL goed helpen klussen, foto's met kap zijn van vorig jaar, nu gelukkig niet meer nodig.
[ [url=m/HUSPC3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qxJiNs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kap zat trouwens met een tuigje vast en niet alleen met een halsbandje. Dat had ook zo z'n redenen![]()
Ketly schreef:Ik volg! Ik heb twee heeeeele stoute kittensDe gordijnen zijn leuk, het aanrecht is leuk, de tafel is leuk.. Alles moet stuk en ze willen overal op zitten. Resultaat van de afgelopen tijd:
Bakpapier op aanrecht: werkt niet!
[ [url=m/VRwhru.jpg]Afbeelding[/url] ]
Scheve deksel prullenbak kopen: werkt niet!
[ [url=m/p5flgv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leuke planten kopen voor in huis: kan niet!
[ [url=m/4lGHjR.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gjTl0p.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leuke vaasjes kopen: kan absoluut niet!
[ [url=m/kXThTD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9I1mo9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kast waar kattenspullen in liggen op een kiertje laten staan: stom
[ [url=m/LtcBTf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/W8GJTR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Op de tafel liggen mag niet, dus wat gaan we doen?
[ [url=m/SHCb0t.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dure nieuwe gordijnen? oke..
[ [url=m/cpj3iA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik kan er een boek over schrijven! Ze gaan veel naar buiten, spelen veel met elkaar en ook wij spelen vaak met ze. Als ze slapen zijn het dotjesMaar o wee als ze wakker worden.. Plantenspuit, spullen gooien, heel hard laten schrikken, het helpt allemaal niet
Ik ben onwijs gek op ze maar tips zijn welkom!