Als er 1 loopt te blazen of iets uithaalt: 'oh dat was weer de dikke'. Hij had een blauw bandje dus m'n vriend noemde hem voor de gein Blueband en dat is het gebleven
De kleine poes heet Ninja maar echt noemen, nee. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Als er 1 loopt te blazen of iets uithaalt: 'oh dat was weer de dikke'. Hij had een blauw bandje dus m'n vriend noemde hem voor de gein Blueband en dat is het gebleven
De kleine poes heet Ninja maar echt noemen, nee.
Dus als ik NOEPIE roep, crosst ze naar de keuken en wacht ze daar op de tafel (waar wij niet aan eten) op haar.. noepie
Ze plast graag in het midden en trapt dan vrolijk alles rond, vandaar. Of, als het heel de dag heeft geregend en zij vertikt om haar stal uit te komen, Miss PoopALot.
Suzanne F. schreef:Nee hoor hier hetzelfde. Ik heb ook altijd rare namen voor de dieren of zelfs voor dingen. Vaak zijn het zijdelings verbasteringen van namen maar het lijkt er dan totaal niet meer op. Maar ook mijn auto en mijn tas hebben namen.

LWDaisy schreef:En deze dan.. Poppetits. WAAROM ZELFS? Wat is een poppetits in vredesnaam?

)..