Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Appeltje_1 schreef:Ik ga nu even een halsbandje om doen. Met tel nummer. Mocht ik geen belletje krijgen vanavond (in de avond is ze altijd ergens anders, nadat ze voor onze deur heeft gewacht) bel ik de dierenarts.
Ik bespreek het wel even. Die kan het beste beoordelen.
Als die zegt dierenambulace, doe ik dat
Appeltje_1 schreef:Ik weet gewoon maar even niet wat te doen. De ene 10 min wordt ik afgezet als kinderachtig en moet ik absoluut niet doen wat ik denk.![]()
En de andere 10 min moet ik doen wat ik denk.![]()
Ik weet het even niet meer. Ik ga gewoon even na denken. Maar ja, een van de twee keuzen is fout volgens iemand.
Appeltje_1 schreef:Ik ga nu even een halsbandje om doen. Met tel nummer. Mocht ik geen belletje krijgen vanavond (in de avond is ze altijd ergens anders, nadat ze voor onze deur heeft gewacht) bel ik de dierenarts.
Femke_Tweety schreef:Kies je dan svp een spaciaal kattenbandje, zodat hij zichzelf nergens ophangt in de struiken?
Ik vind halsbandjes bij buitenkatten vaak erg eng.
cursebreaker schreef:Waarom bel je niet even met een dichtbijzijnde praktijk of dierenambulance om die chip te lezen, als er een chip is? Dat is gewoon de snelste manier om een eigenaar te vinden - ipv zomaar een bandje eraan te hangen < wat overigens ook gevaarlijk kan zijn als het geen veilig bandje is. Maar ik vind dit echt raar.
Je had al lang langs een praktijk of dierenambulance kunnen zijn geweest om een chip te lezen.
Autumnn schreef:Appeltje_1 schreef:Ik ga nu even een halsbandje om doen. Met tel nummer. Mocht ik geen belletje krijgen vanavond (in de avond is ze altijd ergens anders, nadat ze voor onze deur heeft gewacht) bel ik de dierenarts.
Sorry hoor maar je gaat die kat een halsband om doen met jouw nummer? Echt waar?
Aub, laat eerst de dierenambulance komen om de chip uit te lezen voordat je dat doet…. Ik vind dat echt te ver gaan
Appeltje_1 schreef:Dierenambulance is geweest.
Chip niet gevonden. Ze zat onder de vlooien en heeft een licht ontstoken wond.
Ze is mee genomen naar de kliniek. Daar doen ze verder onderzoek en zetten ze haar op amivedi. Als ze geen eigenaar vinden bellen ze eerst ons op voordat ze op adoptie gaat. Maar eerst naar eigenaren zoeken.
Opzich voelt het oké. Omdat ik zeker weet dat ze ergens goed komt.
Appeltje_1 schreef:Dierenambulance is geweest.
Chip niet gevonden. Ze zat onder de vlooien en heeft een licht ontstoken wond.
Ze is mee genomen naar de kliniek. Daar doen ze verder onderzoek en zetten ze haar op amivedi. Als ze geen eigenaar vinden bellen ze eerst ons op voordat ze op adoptie gaat. Maar eerst naar eigenaren zoeken.
Opzich voelt het oké. Omdat ik zeker weet dat ze ergens goed komt.