Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LWDaisy schreef:Amber_anne schreef:Wat heeft die kitten een geluk met jullie
Dankjewel voor het compliment, vind ik heel lief!![]()
Na de opwarmingssessie van gisteren![]()
[ [url=m/UkkI0x.jpg]Afbeelding[/url] ]
Appeltje_1 schreef:LWDaisy schreef:
Dankjewel voor het compliment, vind ik heel lief!![]()
Na de opwarmingssessie van gisteren![]()
[ [url=m/UkkI0x.jpg]Afbeelding[/url] ]
Awww, het gaat echt goed vooruit lijkt het!
Hij heeft idd zo veel geluk met jullie! Best wel wat mensen zouden gewoon voer geven en hem aan zijn lot laten…
Echt, je zou nog zo’n lintje moeten krijgen![]()
bigone schreef:Nog een tip voor water drinken, een waterfontein. En logisch dat hij niet op de bak ging, hij kon niet plassen door die verstopping die alles dicht drukte, mooi ergens want dan heeft hij geen gruis. Hopen dat de darmen er niets aan over hebben gehouden en op de kattenbak gaan, er is een lokstof. Daar deed ik wel eens wat van op een pleister en dan achter in de kattenbak plakken.
LWDaisy schreef:bigone schreef:Nog een tip voor water drinken, een waterfontein. En logisch dat hij niet op de bak ging, hij kon niet plassen door die verstopping die alles dicht drukte, mooi ergens want dan heeft hij geen gruis. Hopen dat de darmen er niets aan over hebben gehouden en op de kattenbak gaan, er is een lokstof. Daar deed ik wel eens wat van op een pleister en dan achter in de kattenbak plakken.
Ik was 2 dagen geleden idd aan het kijken naar een fontein, maar dan ik niet echt controleren of/hoeveel water hij binnen heeft... Een gewoon kommetje kan ik weten... Een fontein zal er zeker nog komen, maar voorlopig moet ik kunnen controleren of/hoeveel water hij drinkt.
Hij ging, voor hij ziek was, wel 100% op de kattenbak, dus ik hoop dat hij dat nu hij genezen is ook weer zal doen.
De vraag is idd hoe de darmpjes het zullen doen, of die er iets aan hebben overgehouden. Maandag RX, dan weten we dat ook.
Appeltje_1 Ik kijk er ENORM naar uit om mijn zetels en gordijnen te laten kapot krabben, wie had dat gedacht![]()