Kat van m’n zusje, een vers gebakken biefstuk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
axel_1997 schreef:mijn vader vertelde een keer dat toen hij op kamers woonde de eigenaar van het huis waar hij een kamer huurde ook een kat had. die kat jatte een biefstuk uit een koekenpan en sprong ermee op de grond. die huurbaas gooide die biefstuk zonder zelfs maar te wassen terug in de pan. GETVER!
Jessix schreef:princequillo schreef:Die van mij lopen al twee jaar niet meer buiten. Maar ik heb er 4, waarvan 2 raskatten en 2 boerderijkatten. Nu hoorde ik altijd dat raskatten minder goede jagers zouden zijn. Nou...
Ik heb twee Noren hier rond lopen op eigen erf en bos. Nou die zijn helemaal in hun element. Zelf de fokker moet er om lachen, van cattery naar boerdery.
Anna79 schreef:![]()
Ik heb een kat gehad die met plastic thuiskwam, plastic zakken, verpakkingsmateriaal, lunchpakketjes, een half brood, gereedschap in plastic uit een keet. Een dief was het
cissy schreef:Jessix woon jij bij mij in de buurt? Ook slangen in de tuin![]()
Overal in NL wonen wel slangen, dus verhuizen is geen optie. Gillen om een slang deed ik alleen bij de eerste, op zondagochtend onder kerketijd dus buren niet thuiswat is dat voor slang? Wat doet hij hier? Hoe ga ik de kat redden? Hoe krijg ik die slang uit mn tuin? En waar zijn zn pa en ma?
Nu zoveel slangen later kijk ik niet meer van op en zet m gewoon terug in de tuin.
Met 5 katten in huis komt er hier echt niks levend weer naar buiten tenzij door mij.
wemkelover schreef:gelukkig komen die van mij niet vaak thuis met iets, denk dat ze wat lui zijn en denken binnen staat de voerbak wel vol. We zijn dus bezig met een vijver, en ik zeg al hele tijd tegen mijn vriend. we moeten wel voor bescherming zorgen met onze katten en de buurt katten. Nee dat hoeft niet want bij buren gaat ook goed. Nou ja we zullen zien....
Billy schreef:Ik vind de bokkers in dit topic te asociaal voor woorden. Stoer vertellen dat je rotkat bedreigde diersoorten vangt.. Oa konijn en ringslang. Of de kippen van de buren uit hrt hok trekt.. Hou dat beest gewoon binnen. En kom niet aan met de onzin dat een kat buiten moet kunnen lopen...
Bellatrix schreef:Die van mij komen alleen in mijn tuin (is afgeschermd) maar de kleinste komt altijd vlinders brengen die dan nog leven en dan laat ze die in huis los.Dus ik mag dan een vlinder gaan vangen.
Soms komt ze met een hommel/bij aan maar daar ben ik minder blij mee. Wil niet dat ze gestoken wordt. 1x kwam ze met een dood jong vogeltje, die was blijkbaar van de schuur gevallen ofzo.
Billy schreef:Ik vind de bokkers in dit topic te asociaal voor woorden. Stoer vertellen dat je rotkat bedreigde diersoorten vangt.. Oa konijn en ringslang. Of de kippen van de buren uit hrt hok trekt.. Hou dat beest gewoon binnen. En kom niet aan met de onzin dat een kat buiten moet kunnen lopen...