superpony schreef:TS, wat vreselijk sneu en naar. Ook voor jullie, want kan me voorstellen hoe je je nu voelt.
Wij hebben ook dat soort ramen.
In vorige huis wist ik het nog niet. Maar 1 die altijd op kiepen stond en waar de katten bij konden. Die hebben het toen nooit gedaan gelukkig, maar we hadden ook nooit de nare beelden gezien.
Er zat overal een hor en als we hem helemaal open hadden, gebruikten ze die als krab ding en was altijd bang dat ze met raam en al naar buiten zouden kukelen.
Hier gaan ze minder ver, maar moet er nog wat voor kopen. Iets als touw of haken, zie ik niet zitten. Denk dat het dan juist interessant wordt.
Onze kater is vrij rustig. Speelt en doet, maar is verder redelijk normaal.
Ons poesje van 1,5 spoort niet en we zijn wel continu bezig alles veiliger te maken, want elke keer verzint ze weer wat. We hebben een hoog plafond en een hoge krabpaal voor het raam. Vonden ze hartstikke leuk, maar ze sprong op stang van vitrage en dat kwam dan naar beneden incl poes.
En nu nog een kleine keuken op een rare plek in de zitkamer. Ze wil in het raam zitten en daarvoor moet alles van het aanrecht. Een glas is echt gevaarlijk, want lopen ze daarna, ook de honden door het glas.
De niet veilige planten zijn weg. Alle stroom gaat uit als we er niet zijn, zodat ze niet in draad kan kauwen.
En ze hebben dus genoeg te spelen, kauwen en alles.
Moet ook de wasmachine 3x controleren voor ik hem aanzet. 1x dacht ik echt dat de kat erin zat. Nog nooit zo bang geweest. Kon hem niet vinden. Heb er echt een trauma van en nu een heel wasmachine ritueel
Ik heb een wasmachine die meteen uit gaat als je op de knop drukt. En de vergrendeling gaat ook meteen los.
De overloop boven heb ik ook dicht gemaakt poes is al eens na beneden gevallen tussen de spijlen door ipv oo de trap belande die in de kleine ruimte ertussen.
Zelfde met het zolderraam zit dik gaas en een hor voor. De hor was ook leuk om te klimmen.
Op de afzuigkap of bovenop deuren klimt die ook
Laatst bijgewerkt door Christiene op 29-03-21 18:52, in het totaal 1 keer bewerkt