Hondenbrokken

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 21:50

Koekie73 schreef:
Ik ben deze week Edgar en Cooper gaan voeren aan mijn 2 ruwharige teckels. Ik ben geschrokken van hoeveel ze ineens zijn gaan drinken en dus ook plassen -O- Ze drinken allebei rustig 3x hun waterbak leeg, liefst achter elkaar :-( En ik mag ze nu dus 6x per dag uitlaten anders plassen ze in huis.

Vandaag dus weer mee gestopt en terug naar Sam's Field.

Klinkt wel eerder als een medische klacht dan voedsel gerelateerd. :o Zou persoonlijk urine onderzoek doen...

Myfairytale

Re: Hondenbrokken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-21 21:54

Fijn dat ik me niet hoef te verantwoorden, lief. :)

Acana staat hoog op het lijstje. Eens kijken of we aan een proefverpakking kunnen komen.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 22:00

BonteLisa schreef:
Koekie73 schreef:
Ik ben deze week Edgar en Cooper gaan voeren aan mijn 2 ruwharige teckels. Ik ben geschrokken van hoeveel ze ineens zijn gaan drinken en dus ook plassen -O- Ze drinken allebei rustig 3x hun waterbak leeg, liefst achter elkaar :-( En ik mag ze nu dus 6x per dag uitlaten anders plassen ze in huis.

Vandaag dus weer mee gestopt en terug naar Sam's Field.

Klinkt wel eerder als een medische klacht dan voedsel gerelateerd. :o Zou persoonlijk urine onderzoek doen...

Hoor t vaker bij wisseling van voer. Meestal trekt t weg. Maar niet altijd.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 22:08

Myfairytale schreef:
Fijn dat ik me niet hoef te verantwoorden, lief. :)

Acana staat hoog op het lijstje. Eens kijken of we aan een proefverpakking kunnen komen.

Acana verkoopt volgens mij van alle soorten ook kleine zakjes, ik kocht ze nog wel eens voor in de caravan, maar heb geen ervaring met een puppy variant maar zou verwachten van wel.

Rex_Rolfo

Re: Hondenbrokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 22:11

Ik zie 2x Prins genoemd, niet helemaal tevreden. Wij hebben een middelgrote hond op Prins gehad, die deed het er super goed op. Prima bespierd, mooie vacht en goede ontlasting.