Een dag of wat later nog eens proberen zou ik prima vinden maar KI doe ik niet zomaar (ook als ik de teef eigenaar ben)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Van schreef:Mwa ik heb niet zo'n groot vertrouwen in progesteron prikken. Zo ben ik ook al eens te vroeg naar de dekreu gegaan. De test zei ja, de reu zei nee. 3x raden wie er gelijk had
Een dag of wat later nog eens proberen zou ik prima vinden maar KI doe ik niet zomaar (ook als ik de teef eigenaar ben)
Van schreef:Voor mij zou dat een reden zijn om niet met zo'n teef te fokken.
Niet elke teef is hetzelfde uiteraard. Mijn reu heeft er nooit moeite mee gehad tot dat JoSav met haar teef kwam
JoSav schreef:Ze bleef wel keurig voor hem staan dus dat was niet de issueVan schreef:Voor mij zou dat een reden zijn om niet met zo'n teef te fokken.
Niet elke teef is hetzelfde uiteraard. Mijn reu heeft er nooit moeite mee gehad tot dat JoSav met haar teef kwam
![]()
![]()
![]()
Zij had ook nooit interesse in reuen hoor. Misschien lag het daaraan.![]()
Ook wel een interessante discussie.
Met progesteron prikken bleek het hier al bijna te laat dus de reu moest goed zijn best doen.![]()
Ik denk dat we alles nu gewoon even op ons in laten werken. Wie het interessant vindt, ik wil te zijner tijd nog wel een update plaatsen over onze beslissing.
Van schreef:Ik ben benieuwd naar je beslissing. Mocht je besluiten het wel te doen en er is interesse mag je me altijd vragen naar informatie over desbetreffende teef/fokker