Lisitano schreef:Mindim schreef:Jij gaat er gelijk van uit dat men met de loopse teef in een druk losloopgebied gaat lopen.
Je kunt ook gewoon in een rustig stuk lopen en een loslopende reu tegen komen toch? Denk je dat honden enkel loslopen in losloopgebieden?
Ik reageer trouwens op een reactie van nikass dat mensen moeite hebben met het feit dat de reu intact is als hij los is.
Ik ga nergens vanuit, ik ervaar dat dus ik weet dat het zo is. Ook lees ik het regelmatig terug op diverse fora, ook hier. Ik heb overigens 'drukker' geschreven en tussen haakjes gezet. Daarmee bedoel ik dat men ook in een goed bezocht losloopgebied gaat lopen met een loopse teef.
Wat betreft je reactie op Nikass; je lijkt het over de hond van TS te hebben met je beschrijvingen. Over welke grote hond met bananen in de oren en een dominante reactie had je het dan?
Naar een losloopgebied moet je sowieso niet heen met een loopse teef. Alleen loopt niet iedereen in een losloopgebied, de meeste mensen juist niet denk ik.
Ja om die hond gaat het hier toch? Maar in principe kan het over elke hond gaan met die beschrijving. Luistert je hond niet, aan de lijn er mee. Niet zo moeilijk toch?