Tot gisteren ging het heel goed met haar. Ze was actief. Dronk goed. Kwam knuffelen. Eten deed ze een beetje brok, maar ze bleef wel vermageren.
Ik had dus al voorgenomen om maandag of dinsdag te bekijken of ze nog vermagerd was en van daaruit te zien wat we gaan doen.
Gisteren heeft ze echter niet veel gedronken. Gisteravond was ze wiebeliger of normaal en had ze gekotst. Ze voelde ook magerder aan. Vannacht is ze proberen naar beneden gaan, en is ze de trap afgetuimeld. Ze is daarna op de kattenbak geweest (ondanks eentje boven...) en daarna nog bij me komen slapen. Om 6.30 werd ik echter wakker van kotsgeluiden.
Ze heeft een aantal keer over gegeven en had evenwichtsstoornissen. Viel gewoon los om. Sleepte zich van de ene rare plaats nr de andere. Ik heb de dierenarts van wacht gebeld en haar om 8.30 laten inslapen.
Het inslapen ging erg traag (door slechte circulatie duurde het lang,ong een halfuur voor ze echt weg was,maar tgn dat we bij de Da waren was ze al comateuzig),het ging gelukkig wel vrij rustig...