Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
[***] schreef:Fijn al die verhalen & ervaringen weer, en wat zijn er nog veel oudjes die het nog een aantal jaar leuk hebben, ik had meer verwacht dat het een kwestie van maanden ofzo zou zijn..
Ik denk dat 6 jaar voor een grote hond een beetje te vergelijken is met 10 jaar voor een klein hondje (of zo doe ik het toch). Het is niet stokoud, ze kunnen in principe nog een paar jaar mee, maar het is ook niet meer jong.
Eerst zei ik dat ik met een nieuwe hond lange wandelingen wilde gaan doen, maar ik denk dat ik het zo ook prima vind, gewoon gezellig thuis en een aantal keer per dag een wandeling. En hoe lang dat dan is zien we wel wat de hond aangeeft. Kan die mij een beetje remmen .. want ik wil in theorie wel 10 km wandelen, maar kan dat in de praktijk vanwege eigen gezondheid (nog) niet
Eulogy schreef:Hoe zit dat eigenlijk met eventuele verzekering, is dat mogelijk bij een oudere hond? Ik heb nu gereageerd op een hond die artrose heeft, waar hij stond dat zijn medicatie waarschijnlijk niet gedekt wordt omdat het een bestaand iets is, maar zou een verzekering andere toekomstige kosten dan wel dekken?