Knap ding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pipsqueak schreef:Ben geen echte liefhebber maar ze zijn wel leuk. Doe mij maar een grote hond met een groot karakter ipv een kleine hond met een groot karakter![]()
Wel zijn we op zoek naar een nieuw huis voor een Franse Bulldog teefje van net 3 jaar. Kon niet bij de eigenaar blijven door allergie bij de dochter. Kan hier ook niet blijven ivm eigen oude hond (14 jarige Labrador) en kat.
Iemand interesse of tips? Ben al bij verhuisdieren en dergelijke sites aan het kijken, maar bokt kan soms ook heel sterk zijn in oplossingen of verbinden.
Tenno7 schreef:pipsqueak schreef:Ben geen echte liefhebber maar ze zijn wel leuk. Doe mij maar een grote hond met een groot karakter ipv een kleine hond met een groot karakter![]()
Wel zijn we op zoek naar een nieuw huis voor een Franse Bulldog teefje van net 3 jaar. Kon niet bij de eigenaar blijven door allergie bij de dochter. Kan hier ook niet blijven ivm eigen oude hond (14 jarige Labrador) en kat.
Iemand interesse of tips? Ben al bij verhuisdieren en dergelijke sites aan het kijken, maar bokt kan soms ook heel sterk zijn in oplossingen of verbinden.
Daarom heb ik ook 2 honden haha heb ook nog een Duitse Herder.
Op Facebook is een herplaatser pagina, misschien is dat wat??
pipsqueak schreef:Bedankt voor de tips maar ik heb helaas geen Facebook.
Omdat een aantal mensen een PB hebben gestuurd voor meer informatie zal ik deze info hier neer zetten voor everybody to see.
Teef, gecastreerd, net 3 jaar jong
Blue merle van kleur
Mooie, geen extreme neus, geen problemen in de zomer
Van NL fokker met stamboom en paspoort, netjes geënt
Heeft voedselallergie maar dit is geen probleem wanneer ze op Anallergenic staat
Zindelijk en goed opgevoed
Is sociaal, kan los mee in het bos en blijft bij je
Is gek op kinderen
pipsqueak schreef:Bedankt voor de tips maar ik heb helaas geen Facebook.
Omdat een aantal mensen een PB hebben gestuurd voor meer informatie zal ik deze info hier neer zetten voor everybody to see.
Teef, gecastreerd, net 3 jaar jong
Blue merle van kleur
Mooie, geen extreme neus, geen problemen in de zomer
Van NL fokker met stamboom en paspoort, netjes geënt
Heeft voedselallergie maar dit is geen probleem wanneer ze op Anallergenic staat
Zindelijk en goed opgevoed
Is sociaal, kan los mee in het bos en blijft bij je
Is gek op kinderen
Sanne_zepp schreef:Pipsqueak:
Heb je al een plekje voor de hond? Zo niet, mag je mij best een pb doen met info en een of meer foto’s. Dan wil ik hem best voor je op die facebook pagina zetten.
Oh en Tenno: super mooie foto’s heb je weer gemaakt van de hondjes! Ik ga je binnenkort even een bericht sturen. We kunnen vast ergens tussen Zwolle en Groningen een mooi plekje vinden voor foto’s van mijn bull.
diesuus schreef:ik heb er 2 een gestroomde reu van 6 jaar, sinds 2 jaar zijn epilepsie onder controle, gelukkig, maar had echt heftige aanvallen, soms wel 5 in een uur. En een fawn van 1 jaar, bij ons gekomen als herplaatser van 4 mnd. Ze zijn echt hele dikke vriendjes samen, zo leuk om dat te zien. Hiervoor ook fb gehad, 3.
pipsqueak schreef:Ben geen echte liefhebber maar ze zijn wel leuk. Doe mij maar een grote hond met een groot karakter ipv een kleine hond met een groot karakter![]()
FleurSandro schreef:Goedemiddag Bokkers,
Voor een schoolopdracht is deze enquête gemaakt over de Franse Bulldog. Wij willen bekijken wat de kennis van toekomstige Franse Bulldog eigenaren is, dus heb jij de afgelopen 4 jaar een Franse Bulldog aangeschaft of wil je dat doen? Zou je dan deze enquête in willen vullen?
Alvast bedankt.
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... w/viewform
Mocht je tips hebben of vragen, feedback mag! Dan passen we hem aan.