Tovaita schreef:Dat het ontbreken van een stamboom al een teken aan de wand is, verbaast me om te lezen. Goede les. Ik heb veel op Marktplaats gezocht en ze had wel een 'normale' prijs voor een stamboomloze Brit. Maar een goede les dit.
Nu ik jullie reacties lees hadden de alarmbellen al moeten rinkelen toen ik bij die dame binnenstapte, ja. Het was er vies en het stonk er enorm naar urine. Maar ik heb geen ervaringen/verwachtingen van een cattery, 'dierenmensen' zijn wel vaker viezeriken in mijn ogen
Het is dus een dure les.
Je bent altijd welkom om hier eens te komen kijken. Hoe een Cattery eruit kan zien. Hier wonen drie katten. Twee HTK katten en één Brits korthaar. Toulouse heeft baarmoederonsteking gehad en moest ook gesteriliseerd worden. Maar ze blijft hier voor altijd wonen. Inmiddels komt er begin volgend jaar hopelijk een kitten meisje hier om daar uiteindelijk hopelijk mee te kunnen fokken als ze geschikt is. Maar in eerste plaats zijn het natuurlijk gewoon huisdieren.
Je zegt een tweede kat is geen optie. Maar woningeigenaren mogen dat niet bepalen. Behalve als het een vieze bende is mag dat.