ElSea schreef:Anoniem schreef:Maar dan moet je misschien zelf geen dingen zeggen als "Het zijn slimme mensen met hoge studies, maar dit konden ze zelf niet bedenken."
Joh, laat haar toch lekker even uitwaaien hier op bokt. Het is hartstikke vervelend voor beide partijen, TS ziet in dat de buren geen schuld hebben maar wilt logischerwijs ook even haar emoties de vrije loop laten. Als je kat aangereden wordt baal je uiteindelijk ook dat precies die persoon daar reed ondanks dat dat natuurlijk totaal geen realistisch verwijt is. Dat zit nou eenmaal in mensen.
Daarna schrijft tica dat toch ook? Dat ze het uiteindelijk begrijpt hoe ts reageerd?
Ts wat een naar ongeluk zeg, heel verdrietig! Kan me je emoties goed voorstellen, die zitten even in een rollercoaster nu, wat logisch is. Veel sterkte met dit verlies
.
. Ik ga niet meer zoeken, want dat heeft me echt veel te veel tijd gekost hier op het uitgestrekte platteland.
Vorig jaar is mijn kat verdronken in het haventje hier vlakbij. Dat voelt echt heel naar. Wat is er precies gebeurd, is hij gewoon zijn evenwicht verloren of was er iets anders aan de hand? En vooral, is hij erg bang geweest, heeft hij lang moeten lijden? Allemaal vragen waar je geen antwoord op hebt. Maar hij was wel echt een buitenkat, hij heeft het verder goed gehad. Dat het zo eindigt is heel triest, maar daar hou ik me dan maar aan vast.
mooi gezegd Elsea en zo waar.