Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tinkermuts schreef:Ja ik herken dat geluid ook wel, als we met die van ons spelen lijkt het voor mensen die niet veel van honden weten alsof ie vals is haha
Poetser, goed juist dat je dat over jezelf kan zeggen, er zijn zoveel mensen die het hebben van zo'n krachtig ras enorm onderschatten wat tot erg gevaarlijke situaties kan leiden.
Berdien schreef:He wat ontzettend leuk om je knapperds weer eens te zien! Wat fijn dat Pipje nog zo goed gaat, maar wat een schrik dat ze haar zo hebben aangevallen
Ik herken wel wat jullie zeggen over mensen die honden maar gewoon laten gaan. Nou hebben wij een iets ander merk hond (een Kooiker) maar die is niet lief tegen honden die zomaar op haar af komen denderen. En dan het 'Ja, maar hij doet niets hoor!' Nee, die van ons wel. En dan heeft zij het gedaan, terwijl als honden met beleid worden voorgesteld er niets aan de hand is. Maar dat willen mensen maar niet snappen. En dan is Gitta maar een sufferdje van 10 kilo, maar ze doen het ook bij honden die wél schade aan kunnen richten..
LisaD schreef:Ik ben al heel lang niet meer op bokt geweest en zag je naam staan bij actieve onderwerpen. Wat is het toch elke keer een cadeautje om jouw honden te zien
sunny_l0ve schreef:Haha alle inactieve bokkers komen terug voor dit topicWat leuk dat je op galgo's overgaat, die vind ik echt geweldig. Zo enorm atletisch en zo'n rustig en stabiel karakter. Alleen dat hekwerk is dan wel een dingetje, hebben jullie geen kleinvee waar ze achter aan kunnen jagen?
Ik snap het wel om over te gaan op een ander ras, want jeetje wat een geregel om al dat kaliber in goede banen te leiden. Toch blijf ik de kruisingen argentijn x rottie prachtig vinden, vooral loïs!
Buddyloveyou schreef:Oh wat leuk om ze weer voorbij te zien komen!![]()
Ik ben een tijd afwezig geweest maar volgde je topics van de hondjes daarvoor altijd wel!
sunny_l0ve schreef:Ja er zijn zoveel die een veel beter huis kunnen krijgen, en bij jou natuurlijk ideaal dat ze gewoon lekker hond kunnen zijn en hun energie kwijt kunnen op eigen terrein. Wij hebben nu ook een kruising model speedy gonzalez, zo heerlijk en zoveel uitdaging.
Ik vind overigens rotties en doggen etc. enorm leuk, maar juist door de (onterecht) slechte naam die ze hebben zou ik er niet snel aan beginnen. Ik woon zelf in de randstad, waar veel mensen lopen die wel een hond hebben maar geen verstand ervan. Dan is het gewoon niet te doen, want de grote 'gevaarlijke' hond zit altijd fout. En het zijn honden met best een kaliber, is in ons gezin niet geschikt.
Eloya schreef:Prachtige honden
En galgos zijn zo leuk![]()
Heb zelf nu bijna 10 jaar een galgo herplaatser uit Spanje.. hierna komt er waarschijnlijk een whippet ivm formaat. Maar galgos komen er ook zeker weer!
loulou schreef:Pip al bijna 12!! wow wat vliegt de tijd.
Je hebt een prachtig stel honden! Ik moet er zelf niet aan denken er zoveel te hebben![]()
Ik ben wel benieuwd naar wat voor ras je later over zou stappen. Of heb je niks specifieks in je hoofd?