Hamster verdwenen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MaraYvette

Re: Hamster verdwenen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 19:23

Ja hamsters zijn meesters in ontsnappen

Dat word wekker zetten snachts

Succes

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 20:41

verootjoo schreef:
Hahaha dit topic is hilarisch :')

En ik neem nooit een hamster :=

Als ze tevreden zijn over hun kooi ontsnappen ze niet, mijn hamster heeft als ik er ben, zelfs geen deksel op zijn kooi en die is nog nooit ontsnapt. Alleen mijne is een dwergje en goudhamsters(ook wel Syrische hamsters) zijn veel kieskeuriger met hun kooi dan dwergjes en zullen dus eerder ontsnappen.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 21:07

Die van ons zat achter de kledingkast die shocking klem staat tussen twee muren dus hoe die erachter gekomen is is me nog een raadsel :o?
Hoop dat je enig teken van leven krijgt TS!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 21:16

De mijne zat ooit in de trouwjurk van mn moeder in onze verkleedkist.. heb je daar al gekeken?

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 21:18

Ik roep altijd, als mijn paard weer eens een beetje stuk is: "De volgende wordt een hamster". Na dit topic denk ik toch dat het een cavia wordt.

Ik ben benieuwd of en wanneer het beestje weer opduikt.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 21:21

Maflinger_S schreef:
Ik roep altijd, als mijn paard weer eens een beetje stuk is: "De volgende wordt een hamster". Na dit topic denk ik toch dat het een cavia wordt.

Daar zou ik ook eerst 2 keer over nadenken. Voor je het weet klagen je buren wegens geluidsoverlast. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 21:34

Maflinger_S schreef:

Mijn kat gooit net een vaas om, omdat ze het water wil drinken. Voor de zoveelste keer. En nee, haar eigen waterbakje is niet leeg.

De volgende wordt...een wandelende tak. Of een goudvis. Geen hamster.

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 21:44

Ooit mijn rat kwijt geweest, die is bij de buren 2 huizen verder naar binnen gelopen. Gelukkig wisten ze dat die bij ons hoorde...

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 21:47

Ik was ook eens mijn hamster kwijt, ik sliep op zolder. Volgens mij een aantal dagen later ( weet niet precies meer hoelang ) wilde ik beneden in de gang mijn pantoffels aan doen, ik steek mijn voet er in, en ik denk YASSES WAT VOEL IK. Pantoffel weer uit en kijk er in. Jahoor zat meneer met z'n pootjes in zijn ogen te wrijven...ik had hem wakker gemaakt.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 21:50

safina schreef:
De mijne zat ooit in de trouwjurk van mn moeder in onze verkleedkist.. heb je daar al gekeken?

Hoe kan TS nou in jullie verkleedkist met daarin de trouwjurk van jouw moeder kijken? ;) :))

Hamster lijken wel een voorkeur te hebben om achter de koelkast te kruipen, als ik het zo eens lees. Ik heb ook ooit eens een hamster gehad en hij is nooit echt ontsnapt, maar als hij los mocht dan was dat ook zijn favoriete plek.

Dus mocht je niks vinden in de verkleedkist van de moeder van Safina, dan kijk eens achter mijn koelkast :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 21:52

Oscar schreef:
safina schreef:

Hoe kan TS nou in jullie verkleedkist met daarin de trouwjurk van jouw moeder kijken? ;) :))

Hamster lijken wel een voorkeur te hebben om achter de koelkast te kruipen, als ik het zo eens lees. Ik heb ook ooit eens een hamster gehad en hij is nooit echt ontsnapt, maar als hij los mocht dan was dat ook zijn favoriete plek.

Dus mocht je niks vinden in de verkleedkist van de moeder van Safina, dan kijk eens achter mijn koelkast :D

We gaan nu voor hamster in blik?? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 21:52

Oscar schreef:
safina schreef:

_O-

WybeUrsula

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 21:53

Op mijn oude werk in de dierenwinkel hebben de ratjes, 's nachts, ooit hun kooi open gekregen. Kom je 's ochtend de winkel in; alle ratjes weg! En we hadden er 8!
Uiteindelijk de hele dag op ratten-jacht geweest en 6 ratten gevonden. Na 3 weken nummer 7 gevonden die, met een verdacht dik buikje, tussen de voerzakken lag. Nummer 8 is een week later gevonden tussen al het nestmateriaal. _O-

Ik hou van beestjes! :+

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 21:57

Sizzle schreef:
Ik heb mijn hamster ooit na 3 weken kwijt in de tuin terug gevonden. Hij was dus de trap af gegaan en op een onbekende manier buiten gekomen. Daar stond hij op zijn achterpoten een kat aan te vallen 8)7 :roll: _O-

:')

Hahaha.

Wij waren vorige week op vakantie en toen stuurde de oppasser: weet je zeker dat hier een hamster in zit of zitten we op een leeg hok zaagsel te passen? Haha zou wel een grap zijn om hem echt eens een leeg hok te geven.

Maar onze hamster zien we dus werkelijk nooit.

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 21:57

Collega vertelde laatst dat ze het molentje van haar hamster had afgepakt omdat het zo'n herrie maakte.

En een paar uur later hoorde ze toch dat molentje weer terwijl ze die ergens op de grond in de woonkamer had gezet.

Hamster was dus zwaar verontwaardigd ontsnapt om lekker toch in z'n molentje te kunnen lopen :')

Felien_Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 21:58

Ik kijk de hele tijd in dit topic als er een reactie is geplaatst in de hoop dat TS een reactie plaatst met dat de hamster is gevonden :')

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 21:59

Mijn hamster was ook ooit ontsnapt, was de voorraadkast in gekropen en had een paar hapjes uit de aardappelen genomen en een gat in de boodschappentas geknaagd. Ook nog achter het dressoir gezeten en heeft zelfs een gat in de muur geknaagd!

x_ankieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 22:00

Felien_Kyra schreef:
Ik kijk de hele tijd in dit topic als er een reactie is geplaatst in de hoop dat TS een reactie plaatst met dat de hamster is gevonden :')

En ik kijk alleen om dubbel te liggen over waar mensen hun hamster terugvinden _O-

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 22:04

DiantaM schreef:
Sizzle schreef:
Ik heb mijn hamster ooit na 3 weken kwijt in de tuin terug gevonden. Hij was dus de trap af gegaan en op een onbekende manier buiten gekomen. Daar stond hij op zijn achterpoten een kat aan te vallen 8)7 :roll: _O-

:')

Hahaha.

Wij waren vorige week op vakantie en toen stuurde de oppasser: weet je zeker dat hier een hamster in zit of zitten we op een leeg hok zaagsel te passen? Haha zou wel een grap zijn om hem echt eens een leeg hok te geven.

Maar onze hamster zien we dus werkelijk nooit.

En je weet zeker dat hij niet in de kast zit?

ClauH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 22:07

Ik snap alleen dat gedoe om de oppas niet... Al komt die oppas 3x in een uur, als de hamster zoek is, is hij zoek....

Neem trouwens ook geen wandelende takken... Wij hadden er ooit 2. Binnen no time hadden we er veel :')

Uiteindelijk allemaal los gelaten in het park, ze bleven zich vermenigvuldigen.

Felien_Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 22:08

x_ankieee schreef:
Felien_Kyra schreef:

En ik kijk alleen om dubbel te liggen over waar mensen hun hamster terugvinden _O-

Oké dat doe ik ook nog inderdaad :j :') haha

pearlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 22:09

ClauH schreef:
Ik snap alleen dat gedoe om de oppas niet... Al komt die oppas 3x in een uur, als de hamster zoek is, is hij zoek....

Neem trouwens ook geen wandelende takken... Wij hadden er ooit 2. Binnen no time hadden we er veel :')

Haha ja die dingen leggen honderden eitjes per dag ofzo toch?
Op de basisschool hield een meisje uit mijn klas haar spreekbeurt over wandelende takken en aan het eind kreeg iedereen een wandelende tak :D

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 22:09

Ik zit hier zo hard te lachen om al die hamster escape verhalen. Prachtig maar nee noooooit een hamster dus, hoewel ik denk dat ie hier binnen 20 seconden om zeep geholpen zou worden. Ik waag het er maar niet op.

TS, ik vind het wel erg spannend en ben zo benieuwd of hij gewoon weer levend boven water komt!

Felien_Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 22:10

ClauH schreef:

zogenaamd twee vrouwtjes cavia's nemen, waarvan er één een mannetje blijkt te zijn is ook niet handig. De buurman moest de cavia's verzorgen toen wij naar Disneyland gingen. Kwam de vraag of het klopte dat het er meer dan 2 waren :')

Sunshinedaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 22:12

Ik volg hier ook om te kijken wanneer de hamster uit de kast komt... :))