Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:Hahaha dit topic is hilarisch
En ik neem nooit een hamster
Maflinger_S schreef:Ik roep altijd, als mijn paard weer eens een beetje stuk is: "De volgende wordt een hamster". Na dit topic denk ik toch dat het een cavia wordt.
Ik ben benieuwd of en wanneer het beestje weer opduikt.
Maflinger_S schreef:Ik roep altijd, als mijn paard weer eens een beetje stuk is: "De volgende wordt een hamster". Na dit topic denk ik toch dat het een cavia wordt.
Ik ben benieuwd of en wanneer het beestje weer opduikt.
safina schreef:De mijne zat ooit in de trouwjurk van mn moeder in onze verkleedkist.. heb je daar al gekeken?
Oscar schreef:safina schreef:De mijne zat ooit in de trouwjurk van mn moeder in onze verkleedkist.. heb je daar al gekeken?
Hoe kan TS nou in jullie verkleedkist met daarin de trouwjurk van jouw moeder kijken?![]()
Hamster lijken wel een voorkeur te hebben om achter de koelkast te kruipen, als ik het zo eens lees. Ik heb ook ooit eens een hamster gehad en hij is nooit echt ontsnapt, maar als hij los mocht dan was dat ook zijn favoriete plek.
Dus mocht je niks vinden in de verkleedkist van de moeder van Safina, dan kijk eens achter mijn koelkast
Oscar schreef:safina schreef:De mijne zat ooit in de trouwjurk van mn moeder in onze verkleedkist.. heb je daar al gekeken?
Hoe kan TS nou in jullie verkleedkist met daarin de trouwjurk van jouw moeder kijken?![]()
Hamster lijken wel een voorkeur te hebben om achter de koelkast te kruipen, als ik het zo eens lees. Ik heb ook ooit eens een hamster gehad en hij is nooit echt ontsnapt, maar als hij los mocht dan was dat ook zijn favoriete plek.
Dus mocht je niks vinden in de verkleedkist van de moeder van Safina, dan kijk eens achter mijn koelkast
Sizzle schreef:Ik heb mijn hamster ooit na 3 weken kwijt in de tuin terug gevonden. Hij was dus de trap af gegaan en op een onbekende manier buiten gekomen. Daar stond hij op zijn achterpoten een kat aan te vallen![]()
![]()
DiantaM schreef:Sizzle schreef:Ik heb mijn hamster ooit na 3 weken kwijt in de tuin terug gevonden. Hij was dus de trap af gegaan en op een onbekende manier buiten gekomen. Daar stond hij op zijn achterpoten een kat aan te vallen![]()
![]()
![]()
Hahaha.
Wij waren vorige week op vakantie en toen stuurde de oppasser: weet je zeker dat hier een hamster in zit of zitten we op een leeg hok zaagsel te passen? Haha zou wel een grap zijn om hem echt eens een leeg hok te geven.
Maar onze hamster zien we dus werkelijk nooit.
ClauH schreef:Ik snap alleen dat gedoe om de oppas niet... Al komt die oppas 3x in een uur, als de hamster zoek is, is hij zoek....
Neem trouwens ook geen wandelende takken... Wij hadden er ooit 2. Binnen no time hadden we er veel
Uiteindelijk allemaal los gelaten in het park, ze bleven zich vermenigvuldigen.
ClauH schreef:Ik snap alleen dat gedoe om de oppas niet... Al komt die oppas 3x in een uur, als de hamster zoek is, is hij zoek....
Neem trouwens ook geen wandelende takken... Wij hadden er ooit 2. Binnen no time hadden we er veel
Uiteindelijk allemaal los gelaten in het park, ze bleven zich vermenigvuldigen.