Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
mvdende schreef:Zal ik dan maar met mijn bijltje richting Zeeland rijdenOndanks dat ik een geweldige dierenliefhebber ben, zou ik het wel weten.
Vriezer in. Sorry ts![]()
Sterker nog, als je iemand weet te vinden die de hanen de nek om wil draaien, wil ik ze wel op komen halen.
Een al gedoode haan verder slachten heb ik niets mee, maar ik krijg het niet over mn hart om ze de nek om te draaien.
Hier zouden de kipfilets in de pan verdwijnen, evenals een enkele haan in de soep.
De rest, organen en "niet lekker" vlees gaat dan naar mijn hond.
Ik woon net onder Bergen op zoom.
mvdende schreef:Ondanks dat ik een geweldige dierenliefhebber ben, zou ik het wel weten.
Sterker nog, als je iemand weet te vinden die de hanen de nek om wil draaien, wil ik ze wel op komen halen.
Een al gedoode haan verder slachten heb ik niets mee, maar ik krijg het niet over mn hart om ze de nek om te draaien.
Hier zouden de kipfilets in de pan verdwijnen, evenals een enkele haan in de soep.
LukieBradley schreef:mvdende schreef:Ondanks dat ik een geweldige dierenliefhebber ben, zou ik het wel weten.
Nou dan doe ik ze omdraaien en jij slachten want dat kan ik dus weer nietprobleem opgelost
![]()
Waarom een val? Joh als je toch al weet waar ze Snachts zitten. Steek er een keer een paar gebroken nachten tijd in en pak ze gewoonscheelt een hoop stress ook en hoef je geen val te regelen en steeds opnieuw op te zetten.
Mlt94 schreef:Na gisteren meerdere oproepjes geplaatst op fb, marktplaats en de plaatselijke marktplaats ben ik vanochtend heel onverwachts benaderd door omroep zeeland die het wel vonden opvallen! Dus tv en radio komt het op en er zijn een heleboel mensen die op op dit moment en morgen kippen en hanen komen vangen! Dus dit keer was het toch voor niks!
Mlt94 schreef:Na gisteren meerdere oproepjes geplaatst op fb, marktplaats en de plaatselijke marktplaats ben ik vanochtend heel onverwachts benaderd door omroep zeeland die het wel vonden opvallen! Dus tv en radio komt het op en er zijn een heleboel mensen die op op dit moment en morgen kippen en hanen komen vangen! Dus dit keer was het toch voor niks!