Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
janouk schreef:@gaby je bent van harte welkom hoor om fauna te spotten en ponys poetsen![]()
Heel lief aanbod voor steun. Op dit moment nog niet nodig. Maar misschien in de toekomst wel.
Er is van alles aan de hand inmiddelsin het gebied. Ik word sinds de instagram account door verschillende partijen benaderd. Voor - en tegenstanders. Zelfs de projectontwikkelaar zie ik bij de volgers.
![]()
Ik ben aan het inventarisren om te zien waar de kansen liggen voor samenwerking.
Ik probeer te doorgronden waar ieders geheime agenda's liggen. Want mijn doel is ruimte te behouden voor de wilde dieren hier. Nu en op langere termijn. En dan alle dieren.
Ik ben me aan het inlezen in alle wetten en regels. Door de beschermde dieren te verdedigen, kunnen ook de onbeschermde dieren profiteren. Dus nu bezig in het. Boek Uilenvlucht om te leren wat uilen nodig hebben.
Ineens zijn er allemaal onderzoekers actief in het gebied.![]()
![]()
Deze vrouw heeft een missie. Website domein ook alvast l geclaimd hahah je weet maar nooit. Is het domein alvast voor mij.
Vooralsnog ben ik insta aan het vullen met de dieren die ik kan vast leggen.
janouk schreef:Pers staat op het lijstje, maar nog niet nu. Strategisch nog niet het juiste moment voor de pers.
Even afwachten wat er uit het de verschillende contacten komt nu.
Misschien kan ik meer bereiken op andere manier eerst.
Ik heb sommige mensen nodig om deuren open te maken. Pers kan ook de verkeerde kant op werken. Heb ik dan zelf niet meer onder controle.
Haha ik word strateeg
janouk schreef:senna21 schreef:Ik denk dat het goed is om natuurorganisaties erbij te betrekken. Dit soort dingen moet je niet alleen willen doen.
Maandagochtend afspraak met het bestuur van de natuurorganisatie hier