Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pluisje88 schreef:Misschien een gek idee maar waarom gaat hij dan niet wandelen in een gebied waar amper honden zijn, hop hond in de auto, naar een rustige plek en daar wandelen?
ClaudiaHS schreef:Die hebben we dus al.
En ze denkt heel goed mee en probeert elke keer wat nieuws uit.
Dat werkt meestal een paar minuten en dan is onze hond al weer haar interesse kwijt.
Kost ons inmiddels al behoorlijk wat en als er nou vooruitgang was dan is dat geen probleem.
Maar er is dus geen vooruitgang
ClaudiaHS schreef:Dat trainen met een andere hond erbij of in een groep heb ik al een aantal x voorgesteld.
Ik weet niet wat ze doet in een groep.
Ook zouden ze met de training na een stuk of 4 x prive, de groep in gaan.
Dit is na 3 maand nog steeds niet gebeurd.
Heb ook tegen mijn man gezegd dat hij met de trainer moet gaan praten maandag.dit werkt zo niet dus of de groep in of er mee stoppen (met deze trainer dus)
Reageer straks uitgebreider. Ben aan het werk nu
ClaudiaHS schreef:blokje schreef:Wij hebben afgelopen winter een vrouw langs gehad van sterk op poten.
Onze hond trok aan de lijn, viel uit naar honden, en blafte naar mensen.
Sinds haar komst (2 uurtjes) is er heel veel veranderd. Ik kan relaxed wandelen, hij loopt inmiddels zelfs los in losloop gebied en speelt met andere honden en mensen in huis gaat steeds beter.
Sterk op poten is net zo iets als Anniek winters. Echt een aanrader.
Waar zit zij?
Heb gezocht maar kan niet vinden in welke plaats het is.
Wij wonen in Overijssel.
miesnaom schreef:Ik heb niet alles gelezen. Maar ik zag bij je begin post niet deze optie staan;
Een follow me. Dus halsband/tuigje en een followme om. Zal even netjes en leuk geïntroduceerd moeten worden. Ze kunnen er “alles” mee. Maar trekken meestal niet.
Gewoon een simpele oplossing? En dan lopen. Hoppa snoepje als ze netjes mee loopt. Hou t een beetje leuk voor der