blauwdruivje schreef:Kijk even op https://www.voerwijzer.com daar vind je mooie overzichten en analyses van voer.
Ik vind het standpunt van dog Lovers gold wel plausibel dat ze geen puppy brokken hebben. Actieve honden en honden in de groei voer je meer. Oudere honden minder.
Ik zie hier ook reacties van mensen die aangeven dat hun hond dunne ontlasting heeft of scheten laat. Dat kan ook komen door teveel eiwit (dus te hoog eiwitgehalte). Heb ook gelezen dat het een reactie op kip of andere voedingsbron kan zijn.
Grappig vond ik ooit de uitspraak van de eigenaresse van de honden opvang. Ze zei dat elke hond bij haar ongeveer andere brokken krijgt. Maar alle honden zien er goed en gezond uit.
Dat is ook (naar mijn idee zo) tot je een hond krijgt die toch snel last van z’n darmen krijgt... en wel zeer actief is en een zinnige eter.
En ze je blikken eruit gooien en je dan op zoek moet naar andere blikken. We hebben toen maar gekookt voor hem. Rund of kip. (ja KVV voerders het kan ook rauw maar wij gaan toch voor koken)
Verschillende blikken geprobeerd maar 800 gram hebben veel merken niet. Tot de belcando was het drama ! En heb nu toch ook de wolf is besteld. Lijkt ook goed voer (en nu met de aanbieding van zooplus toch flink goedkoper nog ..) Nu hopen dat hij er tegen kan en anders eten de andere 2 maar even wolf er bij.