Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Rytir schreef:Resistance schreef:Dit is geweldig.Heb zelf geen groentenkatten, wel eentje die bloemen eet. Heeft een keer gerust een volledige tulp naar binnen gewerkt. Iemand daar ervaring mee?
Pas dan op met lelies, mijn nichtje had ook zo'n bloem etende kat maar na de lelie ging de kat hemelen
esmee_stip schreef:sasja0705 schreef:Wat er al gezegd is : Pica...
of even constant honger... als hij 2 x daags 25gr krijgt
Of heb ik overlezen en er staan brokjes onbeperkt ?
Deze hoeveelheid zou genoeg moeten zijn voor zijn gewicht. Als we meer geven dan wordt hij ook echt wel te zwaar.
Pica heb ik opgezocht en twijfel ik aan hoor. Dat gaat voornamelijk over niet-eetbare dingen. Groenten en fruit zijn natuurlijk prima eetbaar
xYaartje schreef:Helaas niet echt tips (al zouden afsluitbare bakjes wel een goede oplossing kunnen zijn), maar ik zie dubbelWat lijkt die op mijn poes!
Hier sinds een paar weken ook een super lieve witte poes in huis (en doof). 7 jaar oud. En kan ook niks op tafel laten liggen of mevrouw zit toch elke keer te kijken of ze er bij kan.
Heb al een hekje tussen keuken en woonkamer in moeten zetten omdat mevrouw ook erg graag op het aanrecht zit om te kijken of daar wat eten te halen valt (schouderham is al eens het slachtoffer geworden hihi).
Hoe heb jij je kat aangeleerd wat wel en niet mag? Daar ben ik wel nieuwsgierig naar!
[ [url=m/YPsq3t.jpg]Afbeelding[/url] ]