Eens kijken of ik die kan uploaden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VuurVleugels schreef:Mijn (relatief bekende) vogelaarsvriend zegt dat de één na laatste vogel inderdaad een Fitis of een Tjiftjaf is. Hij gaat voor Fitis, maar omdat de handpenprojectie niet duidelijk te zien is op de foto is het niet met zekerheid te zeggen
janouk schreef:https://www.vogelbescherming.nl/ontdek- ... -nederland
Aanrader gratis online cursus over tuinvogels. Heel leuk en interessant. Van vogelbescherming
Mariska_28 schreef:RiannaB schreef:Heel tof! Ik raak er nu ook enthousiast van om zoiets voor vogels in de tuin te zetten.
Gewoon doen, de vogels zullen het zeker waarderen!
Ik heb gewoon zo`n lekbak voor wasmachines op een paar stenen staan (als hij wat hoger staat is fijner voor de vogels, minder kans op roofdieren).. Daar dan wat keien in zodat ze zelf kunnen kiezen hoe diep ze willen, en dan achterover zitten en genieten
[ [url=m/YVZrDB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mariska_28 schreef:VuurVleugels schreef:Mijn (relatief bekende) vogelaarsvriend zegt dat de één na laatste vogel inderdaad een Fitis of een Tjiftjaf is. Hij gaat voor Fitis, maar omdat de handpenprojectie niet duidelijk te zien is op de foto is het niet met zekerheid te zeggen
Kan hij dat hiermee misschien wel? Niet hele scherpe foto helaas. Ik dacht Fitis door de lichtere poten.
[ [url=m/htWADs.jpg]Afbeelding[/url]