Esplendido schreef:Bij de goede fokkers die ik ken (en zo doen wij het zelf ook) komen de mensen die geïnteresseerd zijn in een pup vaak al kennismaken voor de pups geboren zijn. Wanneer er dan van beide kanten een klik is, komen deze mensen op de wachtlijst voor het aankomende nestje. Wanneer de pups geboren zijn mogen de mensen op de wachtlijst (na een week of drie) komen kijken en ook daarna nog regelmatig bij de pups komen kijken. Rond zes a zeven weken geven de mensen op de wachtlijst twee of drie pups aan die hun voorkeur hebben, maar uiteindelijk maakt de fokker de keuze. Een goede fokker houdt echt wel rekening met de wensen van de pupkoper. Bij een goede fokker moet je dus vaak minstens een maand of twee a drie (maar vaak langer) wachten op een pup.
Ga op zoek naar welk ras je leuk vindt en ga dan via de rasvereniging op zoek naar enkele goede fokkers die een nestje verwachten en ga daar kennismaken.
Zo ging dat bij ons ook. Het is nu wel zo erg dat er grote wachtlijsten zijn (ook bij de fokker waar onze boxers vandaan komen) Volgens mij wil nu iedereen een hond hou mijn hart vast als iedereen weer gaat werken....