Himyar schreef:De dierenarts heeft verder niets voorgeschreven/geadviseerd. Ik hoop toch zo dat wanneer ik die pleister er zaterdag af heb gehaald dat de pijn dan niet meer terug komt. Poes eet, maar drinkt niet. Ik doe water over haar eten, ze eet alleen natvoer. Ze gaat op haar bak en kijkt af en toe naar buiten. Ze zou wat expresiever mogen zijn.
Voldoende vocht vind ik ook wel een dingetje, maar ik betwijfel of de dierenartsen hier mij gaan adviseren zelf vocht infusen te gaan geven.
Ik voel me de laatste tijd echt eenzaam en depri. Heel veel alleen thuis met een zieke kat (ik werk sinds half maart thuis) en er alleen voorstaan en met niemand er echt over kunnen praten of sparren. Alle ins en outs met betrekking tot wat er met poes speelt, interesseren mijn vriend niet, maar hij heeft wel overal een negatieve mening over.
Mijn moeder is ook van het type van "dan neem je toch gewoon een nieuwe" (nieuwe kat bedoelt ze dan).
Ook niet voor de nierfalen?
Van wat ik van alvleesklierontsteking weet is daar de hoeveelheid vet ook van belang (minder vet = beter). Het nadeel is alleen dat je met nierfalen misschien wel juist voer hebt met hoger percentage vet (want eiwitten zijn daar juist omlaag). Maar dat is iets wat je zou kunnen navragen.
Ingewikkelde combi wel aan klachten iig. Sterkte!
Edit: even gecheckt. Renal voeding is niet echt vetter dan wat andere normale voedingen die ik ken. Maar eventueel wel iets om mee te nemen, laag vetpercentage kiezen
. Natvoer is vaak relatief vettig
Laatst bijgewerkt door Moon_light94 op 05-05-20 12:05, in het totaal 2 keer bewerkt