Zij krijgen jaarlijks rond de 1000 katten! Echt bizar.
Dus ook al heb je een binnenkat, laat hem/haar alsnog helpen want er zijn al zoveel katten
Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
LadyDaily schreef:Ze is nog steeds erg rustig. Is dat normaal? Ze eet en drinkt wel.
Maar eerder liep ze overal met me mee. Maar nu slaapt ze bijna de gehele dag
LadyDaily schreef:Ze is nog steeds erg rustig. Is dat normaal? Ze eet en drinkt wel.
Maar eerder liep ze overal met me mee. Maar nu slaapt ze bijna de gehele dag
LadyDaily schreef:Ze heeft geen pakje aan.
Is inmiddels al iets vlugger maar nog niet als voorheen.
Ik heb wel een beetje spijt dat ik haar heb laten steriliseren.
Had best graag een kitten van haar gehad.
Zeg me dat ik geen spijt moet hebben haha
Amandavd schreef:juniper schreef:Eigenlijk is het toch van de zotte dat mensen hun ongecastereerde katers buiten rond laten lopen. Wij laten onze katten altijd helpen, ongeacht het geslacht. Maar nu is de ts de pineut door de keuze van anderen.
Klopt maar er zijn ook genoeg zwerfkatten in Nederland.
juniper schreef:Eigenlijk is het toch van de zotte dat mensen hun ongecastereerde katers buiten rond laten lopen. Wij laten onze katten altijd helpen, ongeacht het geslacht. Maar nu is de ts de pineut door de keuze van anderen.
juniper schreef:Eigenlijk is het toch van de zotte dat mensen hun ongecastereerde katers buiten rond laten lopen. Wij laten onze katten altijd helpen, ongeacht het geslacht. Maar nu is de ts de pineut door de keuze van anderen.
xTammyy schreef:juniper schreef:Eigenlijk is het toch van de zotte dat mensen hun ongecastereerde katers buiten rond laten lopen. Wij laten onze katten altijd helpen, ongeacht het geslacht. Maar nu is de ts de pineut door de keuze van anderen.
Hoezo is zij de pineut? Met een poes kan je toch ook de keuze maken om deze te laten helpen voor je haar naar buiten laat?
Isabel"[quote="xTammyy schreef:juniper schreef:Eigenlijk is het toch van de zotte dat mensen hun ongecastereerde katers buiten rond laten lopen. Wij laten onze katten altijd helpen, ongeacht het geslacht. Maar nu is de ts de pineut door de keuze van anderen.
Hoezo is zij de pineut? Met een poes kan je toch ook de keuze maken om deze te laten helpen voor je haar naar buiten laat?
xTammyy schreef:Zoals ik het begrijp had ze ooit misschien wel een nestje gewild, maar niet van een willekeurige kat.