Mag een hond dagelijks botten/ kauwstaven?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kaus

Re: Mag een hond dagelijks botten/ kauwstaven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 12:07

Ik haal mijn kauwsnacks ook bij Kiwiwitje weg :D Hier krijgen ze ook bijna dagelijks wel iets. Zeker wanneer het gewoon natuurlijke producten zijn (dus geen 'neppe' kauwsticks maar gewoon runderoren, luchtpijp, eendenvleugels etc.) kan dat echt geen kwaad. En ze vinden het heerlijk!

Stephanie_86

Re: Mag een hond dagelijks botten/ kauwstaven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 06:22

Zo ik heb een hele bestelling gedaan bij kiwiwitje denk dat mijn hond daar heel blij van gaat worden haha heb vanalles wat voor haar besteld.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 07:46

Stephanie_86 schreef:
Zo ik heb een hele bestelling gedaan bij kiwiwitje denk dat mijn hond daar heel blij van gaat worden haha heb vanalles wat voor haar besteld.

Oh dat weet ik wel zeker! :D

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 08:38

Stephanie_86 schreef:
Waar kopen Jullie de snacks? Ik heb ook een hond die obsessief aan zo'n kouwstaaf gaat knagen dat het dus met 10 minuten op is... hier ligt altijd wel een gewei en daar doet madame wel langer mee.

Ik zoek dus een betaalbare webshop Waar ze gedroogde snacks hebben en eventueel grote stukken gewei. De kleintjes van de dierenwinkel zijn zo op die zijn van farmfood

Ik bestel vaak bij snack4dogs.nl , die zijn voordelig, goede kwaliteit en Roetsj vindt het lekker (daar haalde ik het al voor mijn vorige hond). Verder haal ik ook wel wat bij Justfordogs, als ik daar toch ben om vlees te halen of bij een lokale winkel hier waar ik voer voor mijn paard haal.

Stephanie_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 08:54

fannetje schreef:
Stephanie_86 schreef:
Waar kopen Jullie de snacks? Ik heb ook een hond die obsessief aan zo'n kouwstaaf gaat knagen dat het dus met 10 minuten op is... hier ligt altijd wel een gewei en daar doet madame wel langer mee.

Ik zoek dus een betaalbare webshop Waar ze gedroogde snacks hebben en eventueel grote stukken gewei. De kleintjes van de dierenwinkel zijn zo op die zijn van farmfood

Ik bestel vaak bij snack4dogs.nl , die zijn voordelig, goede kwaliteit en Roetsj vindt het lekker (daar haalde ik het al voor mijn vorige hond). Verder haal ik ook wel wat bij Justfordogs, als ik daar toch ben om vlees te halen of bij een lokale winkel hier waar ik voer voor mijn paard haal.

ik heb net een hele bestelling gedaan waar ze wel even mee vooruit kan bij kiwiwitje