Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stephanie_86 schreef:Waar kopen Jullie de snacks? Ik heb ook een hond die obsessief aan zo'n kouwstaaf gaat knagen dat het dus met 10 minuten op is... hier ligt altijd wel een gewei en daar doet madame wel langer mee.
Ik zoek dus een betaalbare webshop Waar ze gedroogde snacks hebben en eventueel grote stukken gewei. De kleintjes van de dierenwinkel zijn zo op die zijn van farmfood
fannetje schreef:Stephanie_86 schreef:Waar kopen Jullie de snacks? Ik heb ook een hond die obsessief aan zo'n kouwstaaf gaat knagen dat het dus met 10 minuten op is... hier ligt altijd wel een gewei en daar doet madame wel langer mee.
Ik zoek dus een betaalbare webshop Waar ze gedroogde snacks hebben en eventueel grote stukken gewei. De kleintjes van de dierenwinkel zijn zo op die zijn van farmfood
Ik bestel vaak bij snack4dogs.nl , die zijn voordelig, goede kwaliteit en Roetsj vindt het lekker (daar haalde ik het al voor mijn vorige hond). Verder haal ik ook wel wat bij Justfordogs, als ik daar toch ben om vlees te halen of bij een lokale winkel hier waar ik voer voor mijn paard haal.