Duc_je schreef:Kattenschrik van action helpt een beetje. Meurt wel enorm naar knoflook.
Hier in de buurt misschien wel 15 katten die buiten lopen en waarvan er meerderen bij ons schijten. Heb zelf 2 binnenkatten.
Wij zijn de stront zo zat dat we volgend jaar alles dicht straten. Ik vind het ronduit absurd wat je moet doen om overlast van andermans beest te voorkomen. Links naast ons 1 kat, rechts maar liefst 3. En meer buiten dan binnen en maar schijten bij een ander. Buurman van een paar huizen verderop heeft vorig jaar al een mail rond gedaan, is het ook helemaal zat. Maar het helpt niks. Mensen vinden dat ze er recht op hebben ofzo om hun kat (in een woonwijk) buiten te laten lopen. Het slaat eigenlijk helemaal nergens op. Ik vraag niet om hun beest in mijn tuin. Maar goed deze discussie is al zo vaak geweest en daar vroeg je niet om. Luchtbuks roepen wij ook wel eens in boosheid. Maar weet je het beest kan er ook niks aan doen. Ik ben geen katten hater, heb er zelf dus 2, maar je zou ze gewoon in eigen tuin en huis moeten houden.
Helaas dus geen oplossing.
Edit, draad spannen is hier geen optie vanwege recht van overpad aan de achterkant van de tuin. De huizen grenzen aan een sloot. Dan zouden wij schutting rondom hoog moeten zetten terwijl we achter het pad nog een vlonder hebben
Hoezo is het dan geen oplossing? Je overlegt het met je buren en zet er een handvat tussen... Als mijn buren dat zouden willen (zit ook met een recht van overpad) dan zou ik ze een handje helpen...