Was wel leuk om nieuwe dingen te leren over de dieren!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
beert schreef:Cayenne schreef:In een ander topic vertelde TS dat ze iets van 173 vierkante meter wei heeft, dus dat lijkt me sowieso veel te weinig. Zeker als je daar ook nog 2 a 3 paarden op wilt zetten.
Ik denk dat ze daar bedoelt dat ze 173 meter omheining moet plaatsen aan de foto te zien. Op 173 M2 kun je nog geen twee geiten houden inderdaad
Kiki1995 schreef:beert schreef:Verstandig besluit denk ik. Wat kost een rendier eigenlijk gemiddeld?
Bij een Engelse Fokker was ik voor een gecastreerd mannetje zon 1300 euro kwijt!
Opzich niet zo duur, had meer verwacht.
Berdien schreef:[ [url=m/IzLPmg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WhH348.jpg]Afbeelding[/url] ]
Rendieren zijn inderdaad hartstikke leuk! Maar absoluut niet in NL goed te houden. Je kunt naar Lapland gaan, maar mogelijk iets dichterbij zijn de rendieren bij Aviemore, in Schotland. Daar kun je met een gids de berg op wandelen, vertellen ze er alles over en kun je ze voeren. De kudde die gevoerd wordt is maar een klein onderdeel van de groep, de rest zwerft over de bergen in volledige vrijheid. Bij het informatiecentrum wordt een klein aantal gehouden, en kun je alles leren en lezen over rendieren en alles wat ze zo bijzonder maakt. Echt een enorme aanrader!