Hond wil niet meer buiten poepen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SinneJ

Re: Hond wil niet meer buiten poepen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 14:28

Hier een smalle hond met een amigo jasje

Afbeelding

past hem heel goed!

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 14:47

Renske_W schreef:
Neonlight schreef:
Mooi jasje, lijkt goed te passen en hij zit zelfs buiten. En de eerste poep ook al weer buiten, dat klinkt veelbelovend! *\o/*

Op de stoep wil hij wel zitten, als het droog is.
In het gras echt niet. :')

Dan is ie al braver dan de mijne als stoep koud of vochtig is verrekt de mijne het zelfs voor rookworst of zo

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 14:49

Hannanas schreef:
Ben benieuwd of je Whippet die past, meestal kun je beter dekentjes voor dat ras kopen. Net als bij teckels.

Ik twijfelde er ook over, de Chihuahua kruising heeft ook een heel bijzondere bouw. De whippet overigens ook, deze heeft een vrij brede borst.

Nou hoeft hij er niet perse mee te rennen, hij maakt meestal een klein rondje en dan issie wel weer uitgeraasd..

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 16:19

We hebben hier trouwens een hurtta drizzle regenjas. Voor in de auto met -graden heb ik een scruffs thermal coat. En voor buiten had ik nu een ruffwear quinzee (mooi jasje!!) besteld en morgen komt een Pomppa Perus binnen. De quinzee zit goed maar dekt net niet lekker zijn SI met voorover snuffelen aan de grond. En juist daarvoor aangeschaft, dus ben benieuwd naar de Pomppa. Dan gaat de quinzee terug. Wel lekker lang en smal jasje is dat.