onze kat doet het voornamelijk buiten (ohhh foei ) dus ik kan met 15 kilo wel een jaar vooruit. Ik heb deze gekozen omdat deze bij onze fouragehandelaar te koop is, dus brok voor de koeien/hond/kat en dit lekker op hetzelfde adres
Ik gebruik ook tigerino sensitive , bestel ook bij zooplus, handig alleen de postbode is er minder blij mee. Maar tot nu toe heel tevreden en zeer zuinig in gebruik. Wanneer ik drie bakken moet vullen ben ik drie zakken kwijt, echter, het verschonen gaat prima en dan strooi ik elke keer bij. dan gebruik ik misschien één zak in de twee a drie weken. Onze oude kat is dood, daar had ik de catsan voor. Kost in Nederland 12,99 per zak, in Duitsland 8,99 in de supermarkt. Maar nu niet meer nodig dus alles op tigerino sensitive . Wanneer je ook nog meedoet met het spaarplan van zooplus bespaar je ook nog extra en bij een bestelling boven een bepaald bedrag kosteloos geleverd.
Levita30, is er in het dorp/stad bij jullie niet ergens een papiercontainer waar je het in kunt doen? Hier zijn 2 openbare ondergrondse papier containers (net zoals voor het glas) en dan kun je het daar in doen.