Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DatBenIkNou schreef:Amandavd schreef:
8 weken is ook prima en wettelijk mag het zelfs al met 7 weken.
Bij onze rasvereniging moeten ook gewone leden zich aan de fokregels houden. Zij hebben op de website een pagina met fokkers waarvan je zeker weet dat ze aan alle regels voldoen.
Tussen wat wettelijk mag en wat beste voor de pup en moeder is, zit enig verschil. Dat het mág, betekend niet dat het het beste is.
Ook hier trouwens een jaar op wachtlijst van een fokker gestaan.
beatje schreef:http://www.deperrocortes.eu Dit is een goede maltezerfokker.Ze heeft mooie kleine hondjes,loopt veel shows.Dan koop je ook een maltezer zoals die hoort te zijn.
xPareltje schreef:Nu had ik via de rasvereniging op de 1ste pagina een linkje geplaats van een fokken die aangesloten is bij de rasverening. Alleen zie ik hier niemand iets over zeggen, of lees ik er pal onverheen?
xPareltje schreef:Dankje voor jullie reacties!![]()
Ik heb ze helaas nog niet allemaal gelezen maar ik lees ze straks even bij.
Het is dus duidelijk ik ga er niet meer kijken, was ik sowieso na alle recensies en horrorverhalen niet meer van plan.
Nu had ik via de rasvereniging op de 1ste pagina een linkje geplaats van een fokken die aangesloten is bij de rasverening. Alleen zie ik hier niemand iets over zeggen, of lees ik er pal onverheen?
sayenti schreef:De fokker in Kasterlee zit hier op een 1km van me vandaan. Als je een pup wil die je je hele leven wil blijven herinneren op een negatieve manier zou ik zeggen kopen dan zit je elke Week bij de DA. En misschien na 2wekeb kan je hem laten inslapen.
Heb even bij de DA gewerkt hoeveel honden die daar langs kwamen van deze fokker is de DA erg rijk van geworden deze vullen namelijk het klantenbestand.
Uiteraard zitten er soms goede honden bij. Maar de geen die ik zag ging ik niet blij van worden. Vacht uitval, aanvallen, hartproblemen, darmproblemen. En een berg kosten.
Investeer 100,- meer bij een fokker en je komt in de toekomst veel goedkoper uit.
Heb maandag ook Ellie in de handel gezien in NL. Bezint eer ge begint Zegge wij hier altijd.
Zullen genoeg fokkers zijn die je graag verder helpen.
justdiesel schreef:sayenti schreef:De fokker in Kasterlee zit hier op een 1km van me vandaan. Als je een pup wil die je je hele leven wil blijven herinneren op een negatieve manier zou ik zeggen kopen dan zit je elke Week bij de DA. En misschien na 2wekeb kan je hem laten inslapen.
Heb even bij de DA gewerkt hoeveel honden die daar langs kwamen van deze fokker is de DA erg rijk van geworden deze vullen namelijk het klantenbestand.
Uiteraard zitten er soms goede honden bij. Maar de geen die ik zag ging ik niet blij van worden. Vacht uitval, aanvallen, hartproblemen, darmproblemen. En een berg kosten.
Investeer 100,- meer bij een fokker en je komt in de toekomst veel goedkoper uit.
Heb maandag ook Ellie in de handel gezien in NL. Bezint eer ge begint Zegge wij hier altijd.
Zullen genoeg fokkers zijn die je graag verder helpen.
Heel eerlijk vind ik dat zo'n dierenarts er aan mee werkt ook niet kunnen, je zou verwachten dat die in plaats van er rijk van worden iets tegen doet om het te stoppen.
DeMolenhoek schreef:1 corrupte bende hier in België. Overheid verdiend meer aan btw plichtige broodfokkers dan aan niet btw plichtige hobbyfokkers.
xPareltje schreef:Even een update: We hebben contact gehad met de mensen waar in een aantal pagina's geleden een linkje van bij heb gezet. Ze hebben momenteel nog 1 maltezer pup beschikbaar en die is nu 2,5 week.
Verder heeft ze informatie gegeven en mocht de pup over een aantal jaren (wat ik zeker niet hoop) toch om de een of andere reden weg moeten, dan is ze ten alle tijden bereid deze terug te nemen. De prijs zou uiteindelijk op €1700 euro komen.
Maar dan heb je wel een pup die met een stamboom en waar de ouders ook van aanwezig zijn + ze is aangesloten bij de rasvereniging. Ze wil ook eerst kennismaken en ook zien of er van beide kanten een klik is, zo niet dan verkoopt ze haar puppy's niet.
xPareltje schreef:Even een update: We hebben contact gehad met de mensen waar in een aantal pagina's geleden een linkje van bij heb gezet. Ze hebben momenteel nog 1 maltezer pup beschikbaar en die is nu 2,5 week.
Verder heeft ze informatie gegeven en mocht de pup over een aantal jaren (wat ik zeker niet hoop) toch om de een of andere reden weg moeten, dan is ze ten alle tijden bereid deze terug te nemen. De prijs zou uiteindelijk op €1700 euro komen.
Maar dan heb je wel een pup met een stamboom en waar de ouders ook van aanwezig zijn + ze is aangesloten bij de rasvereniging. Ze wil ook eerst kennismaken en ook zien of er van beide kanten een klik is, zo niet dan verkoopt ze haar puppy's niet.
Maar dan heb je wel een pup met een stamboom en waar de ouders ook van aanwezig zijn + ze is aangesloten bij de rasvereniging. Ze wil ook eerst kennismaken en ook zien of er van beide kanten een klik is, zo niet dan verkoopt ze haar puppy's niet.