Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
poes schreef:Maar als ik het goed begrijp ben je 2 weken terug dus van natvoer naar goedkope brokken overgestapt? Dat kan mss een oorzaak zijn?
poes schreef:Maar als ik het goed begrijp ben je 2 weken terug dus van natvoer naar goedkope brokken overgestapt? Dat kan mss een oorzaak zijn?
Zelf voer ik absoluut geen supermarktvoer meer nadat ik daar veel ellende mee heb gehad. Goed voer hoef je veel minder te voeren en is uiteindelijk bij mij goedkoper. Mss kan je daar nog naar kijken?
bigone schreef:Misschien was het geen paniek bij poepen maar juist omdat ze niet goed kon plassen? Dus extreem volle blaas en dan de druk van persen erbij en dan ligt ze van vermoeidheid totaal ontspannen op schoot en ontspant haar blaas en komt er zoveel urine uit.
Enjoy_ schreef:Als het goed is heeft ze nog geen metacam oraal gehad toch? Alleen injectie gistermiddag?
Ik vind het zo gek dat het ineens is. Hoe oud is je kindje? Is die sinds kort gaan kruipen toevallig? Kan hij bij de kattenbakken komen? Is er een andere kater/poes in de buurt bij gekomen?
Ze poept dus nog wel en weer gewone drollen, dat doen ze vaak niet als er iets vastzit. Misschien was het natvoer erbij de oorzaak van buikpijn en diarree en is ze wat gevoelig dat ze erna niet meer op de bak durfde.... hmmmm lastige case.
Annick75 schreef:Ik weet niet wat voor advies je voor de metacam hebt gekregen qua tijdstip van toediening, maar bij mijn kat moest ik het 's avonds geven. Schijnt met het metabolisme van het beestje te maken te hebben. Mijn andere, helaas vorige maand ingeslapen, mannetje kreeg om de dag wat prednison en dat moest ook 's avonds, aldus de bijsluiter.