Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolliegirl schreef:Er is nu al meerdere keren de tip gegeven haar naar binnen te halen en te verplichten onder de lamp en op de kruik te zetten.
Een konijn weet niet dat ze warm moeten blijven....
Neem het advies alsjeblieft aan.
hoefijzers schreef:Ik vind het niet verstandig. Je konijn is ziek dan knapt hij ook niet op in de zon. Nog kans dat ze uidroogt ook. Laat hem eerst binnen warm worden met een kruik en zorg dat hij zelf weer gaat eten en drinken. Pas als ze weer een paar dagen stabiel is (is zelf eet en drinkt en keuteld) zou ik haar buiten zetten. Ze heeft nu zorg nodig anders zie ik het somber voor haar in.
Als je haar klein behuisd dan blijft ze wel warm met een warmtebron.
Ik geef geen advies meer want heb niet de indruk dat het aangenomen wordt.
pillow schreef:hoefijzers schreef:Ik vind het niet verstandig. Je konijn is ziek dan knapt hij ook niet op in de zon. Nog kans dat ze uidroogt ook. Laat hem eerst binnen warm worden met een kruik en zorg dat hij zelf weer gaat eten en drinken. Pas als ze weer een paar dagen stabiel is (is zelf eet en drinkt en keuteld) zou ik haar buiten zetten. Ze heeft nu zorg nodig anders zie ik het somber voor haar in.
Als je haar klein behuisd dan blijft ze wel warm met een warmtebron.
Ik geef geen advies meer want heb niet de indruk dat het aangenomen wordt.
Je kunt e&a ook overdrijven. Dat konijn is niks gewend en moet dan in zn eentje klein opgesloten worden vlg jou. Dat geeft alleen maar stress voor het beest. Als TS aangeeft dat het dier zich buiten in de ruimte met gezelschap beter voelt, is dat toch alleen maar goed?