sharief schreef:Geen ontsteking aan de galweg? Lijkt zo enorm op de symptomen van mn vriendin haar kat. Maanden nodig om op te knappen, maar zeker iets aan te doen.
Bij haar kat was een duidelijk "muizentrappetje" bij de galweg te zien op de echo
Sterkte...
Die heeft hij zeker wel. Geen trappetje geloof ik, maar sterk verdikte wand en een verwijde uitgang. Er is gal bekeken ( geen bacteriën en een stukje vd wand is op kweek gezet geloof ik.
Maar hoe dat dan komt is een tweede. Heeft hij dat en fip of heeft hij fip waardoor dit ( en darm- + buikvliesontsteking + bloedarmoede en hele afwijkende dingen op het bloedbeeld) is ontstaan?
Ik hoop echt dat ik dat vandaag hoor. Maar om de een of andere rare reden worden de bloeduitslagen naar mijn eigen dierenarts gestuurd. Die is dicht in het weekend.
Ze zeggen bij Caressa dat ze de privenummers vd assistentes daar hebben en ze er op die manier achter aan moeten, dus ik zie dat snel mis lopen vrees ik.
Ik heb gister gegoogled op leven na fip en dan lees je toch veel schrijnende verhalen. Gedoe met cortico, en prevalon, dwangvoeren en niet echt helemaal opknappen. En dat wil ik hem dus niet aan doen.
Misschien moet ik de titel vh topic wijzigen in: ervaringen van katten na een aanval van droge fip ofzo.