Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mizora schreef:Op het moment 7 cavia's en een hond. Daar hoop ik binnen afzienbare tijd ook nog 3 kippen bij te hebben, helaas moet alles hier marter-proef, dus het hok is best een onderneming. Wanneer ik stabieler gesettled ben wil ik er ook graag een goudhamster bij in een hamscaped hok van 0.60x1.50. Konijnen gaat hier helaas niet omdat er met grote regelmaat konijnenziektes heersen, zelfs met enten durf ik het niet aan.
Ik woon op het erf van mijn ouders, waarop ik een kleine woning heb (±35m2) en 400m2 tuin, maar kies de dieren zo dat als ik naar een stad verhuis, ik uitkom met een woning van 45m2 en 20m2 tuin.
Mijn ouders hebben 3 schapen (ouessant), 4 paarden (2 minishetten, 1 groninger, 1 fries x haflinger), 1 hond, 2 rennen met ieder 3 kippen (2 rassen, maar het ene ras onderdrukte het andere ras, dus gescheiden) en op het moment 3 zwerfkatten (maar dat aantal wisselt van 0 tot 5 gedurende de jaren omdat ze van een loonwerkersbedrijf verderop komen. We zien ze niet vaak genoeg om tam te krijgen zonder de ratten te voeren, dus krijgen ze ook niet te pakken om te laten castreren).