MDJ schreef:Ik heb even wat opgezocht over kivo maar dat lijkt me in principe ook goed te doen, idd mogelijkheid om kleinere rollen te bestellen.
Ik lees dat er dan aangeraden wordt om meerdere diersoorten per week te voeren, hoeveel soorten voeren jullie per week? En welke?
Ik heb ook al gezien dat daarbij wel veel verschil zit in vetpercentage, of moet ik daar niet te veel naar kijken?
Ik bestel ze per doos, waar meer soorten in zitten, dan zit je gewoon altijd goed.
Nah, vetpercentage niet belangrijk. Eiwit wel, en samenstelling qua bot/orgaan/spiervlees, maar dat zit bij Kivo altijd goed 
kiwiwitje schreef:Ik voer alle smaken behalve konijn

Al hebben ze nu ook meerdere smaken worsten geloof ik. Ofja geloof een stuk of 5 dieren in 1 worst?
Die voer ik aan Simba, want die is een zeikerd
die wilt geen andere smaak
Hannanas schreef:Avalanche81 schreef:Dan zou ik beginnen met 400 - 500 gram Energique per dag. Als hij teveel afvalt geef je meer, en anders minder. Als hij goed is, hetzelfde blijven voeren.
De Renske stoommaaltijden zijn 400 gram per maaltijd, dus deel er 1 in tweeën voor de hele dag
voor je ouders voor 's avonds geef je een Tupperware bakje mee met driehoekjes erin

nee joh!!
Minimale hoeveelheid van de renske vers kuipjes is 20 gram de kilo dus voor een hond van 30 kilo betekend dat 600 gram.
Met KVV zou ik op 2,5% gaan zitten dus 750 gr per dag.
Mijn hemel, heb ik dat dan verkeerd gezien? Kan best hoor, ik voer alleen Renske als ik niets anders heb.
Overigens heeft mijn Duitse Herder reu voldoende aan 500 gr per dag, al ligt het er wel aan welke kvv, Lotgering moet hij meer van, maar dat is best vochtig.