Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lalidan schreef:Duizendpoten.... Er is iemand hier op bokt die ze als huisdier heeft. Samen met de nodige spinnen, als ik het me goed herinner.
Ladybird schreef:Er is op bokt iemand die allemaal gekke beesten had. Naast reuze slakken had ze vanalles. Ik weet alleen niet meer wat en die topics ben ik kwijt, maar t waren echt beesten waarvan je dacht, HOEDAN..
Doutz16 schreef:Wij hadden een tamme gans. Twinkel.
Is als kleintje gekomen en hebben we opgevoed. Woonde gewoon bij ons in huis, ging mee wandelen, kon zitten op commando etc.
Toen hij te groot werd is hij eerst naar een omheinde plek gegaan waar hij leerde in het wild te leven en daarna vrij gelaten!
Denise_Storm schreef:Wij hebben wel een paar aparte dieren in onze collectie:
Bruno, ons huisvarkentje (leeft als hond, dus ook binnen)
[ [url=m/xbft4x.jpg]Afbeelding[/url] ]
We hebben 2 Wallabies: Wally en Skippy
[ [url=m/92ReLJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
En voor de rest vangen we veel “bijzondere” dieren op zoals Woody, een eend met een vergroeide snavel en Stokkie, een eend met een vergroeide poot (en de beste vriendjes):
[ [url=m/WIGw1f.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/iybmgw.jpg]Afbeelding[/url] ]
casperzazoe schreef:Wat lief Denise ! Heb je een speciale vergunning oid nodig voor Wallabies?
Ik heb gewerkt met allerlei diersoorten in een wildlife centre en heel wat nachten een babyolifant en baby zebra als roommates gehad (ik sliep in de stal, de beesten niet in een slaapkamer:') )
Maar dat telt niet echt als huisdier natuurlijk. Dan ga ik voor een Genet kat die wel in mijn slaapkamer woonde en een Bush baby (lemur) die bij m'n baas in huis woontgekke avonturen met allemaal.
anjali schreef:Je hebt een leuke dierentuin.Dat varkentje is helemaal schattig.Is die zindelijk?Omdat hij ook binnen mag.